فراخوان ارائه طرح‌های مبتکرانه و فناورانه

فراخوان ارائه طرح‌های مبتکرانه و فناورانه تولیدی و صنعتی به رویدادی در حوزه هوش مصنوعی و هوشمندسازی نظام سلامت منتشر شد.

به گزارش گروه علمی و فناوری خبرگزاری سلامت، اولین رویداد ایبال‌تک از سوی شتابدهنده دانشگاه علوم پزشکی هوشمند (ایبال) برگزار می‌شود. رویداد ایبال تک؛ سبک نوینی از رویدادهای کارآفرینی است که تمرکز بر طرح‌های مبتکرانه و فناورانه تولیدی و صنعتی طراحی شده در حوزه هوش مصنوعی و هوشمندسازی نظام سلامت دارد.

رویداد مذکور با هدف شناسایی و معرفی محصولات و شرکت‌های فعال در حوزه‌های فناوری آموزشی، سلامت الکترونیک، دورا پزشکی، گردشگری سلامت و اقتصاد سلامت با تأکید بر هوش مصنوعی و هوشمند سازی در نظام سلامت از تاریخ ۷ تا ۹ دی ماه در محل همایش‌های بین المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

این رویداد در فرآیندی پویا ضمن شناسایی و ارزیابی اولیه طرح‌های نوین کاربردی در حوزه هوشمندسازی نظام سلامت، آن‌ها را به چالش کشیده و ضمن تجهیز و تکمیل طرح‌ها از بعد فنی، اقتصادی و کسب و کار، زمینه لازم برای تجاری‌سازی طرح‌های فناورانه را فراهم می‌کند.

شرکت‌های نوآور و استارتاپ‌ها تا ۱۰ آذر فرصت دارند طرح‌های فناورانه و آثار خود را از طریق سامانه https://event.vums.ac.ir/fa/eballtech ارسال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha