وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی هفته آینده به مجلس معرفی می‌شود

سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت ضمن اعلام تقدیر رییس جمهور و اعضای هیات دولت از زحمات وزیر پیشین راه و شهرسازی از معرفی وزیر پیشنهادی در هفته آینده به مجلس خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت، امروز دوم آذرماه در حاشیه جلسه هیات دولت در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تشکر از تلاش‌های رستم قاسمی وزیر پیشین راه و شهرسازی برای وی آرزوی سلامتی کرد.

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه هم رییس‌جمهور و هم اعضای هیات‌دولت در جلسه امروز ۲ آذرماه از زحمات آقای رستم قاسمی در زمان سکانداری وزارت راه و شهرسازی تقدیر و تشکر کردند برای دوره سرپرستی شهریار افندی زاده در وزارت راه و شهرسازی آرزوی موفقیت کرد.

بهادری جهرمی گفت: با توجه به اینکه مجلس در تعطیلات هفتگی به سر می‌برد به محض آغاز فعالیت مجلس در هفته آتی، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از سوی دولت به مجلس پیشنهاد خواهد شد.

وی همچنین در ادامه از تصویب دستورالعملی برای استفاده از نیروهای جوان و نخبه در پست‌های مدیریتی در هیات مدیره شرکت‌های دولتی و شرکت‌هایی که دولت در آنها جایگاه دارد خبر داد و افزود: امروز در جلسه هیات دولت دستورالعملی به تصویب رسید که بر اساس آن احراز صلاحیت‌ها برای تصدی مدیریت عامل و یا عضویت در هیات مدیره شرکت‌های دولتی و شرکت‌هایی که دولت در آنها جایگاه مدیریتی دارد بر اساس شایسته سالاری باشد. همچنین موانع موجود بر سر راه جوان‌گرایی و حضور نخبگان در پست‌های مدیریتی برداشته شود. در این دستورالعمل به طور خاص برای نخبگان، اولویت‌های در نظر گرفته شد تا هرچه بیشتر از ظرفیت جوانان استفاده کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha