اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان توسط بسیج دانشجویی کهنوج

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کهنوج گفت: به مناسبت هفته بسیج تعداد ۱۰۰ عدد بسته لوازم التحریر به همت بسبج دانشجویی دانشگاه پیام نور این شهرستان بین دانش آموزان روستای قوچ آباد این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رسول جمشیدی، گفت: به مناسبت هفته بسیج و با همت بسیج دانشجویی و گروه جهادی دانشجویی شهید شوشتری دانشگاه پیام نور کهنوج، ۱۰۰ بسته لوازم التحریر در مدرسه روستای قوچ آباد با حضور دکتر فردوسی ریاست دانشگاه پیام نور صورت گرفت.

وی در آیین توزیع بسته های تحصیلی، افزود: بسیج دانشجویی، علاوه بر مشاوره تحصیلی، آموزشی و فرهنگی، نسبت به تامین بسته‌ های حمایتی شامل نوشت‌ افزار، کیف، کفش و پوشاک برای دانش آموزان اقدام می‌ کند.

اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان توسط بسیج دانشجویی کهنوج

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کهنوج، هدف از این پویش را تلاش در راستای اجرای عدالت آموزشی جهت کاهش مشکلات و محرومیت های تحصیلی و ارتقاء سطح کیفی آموزش دانش آموزان نیازمند دانست و ابراز داشت :لازم است جهت برگزاری کلاس های تقویتی برای دانش آموزان پشت کنکوری تحت حمایت در مناطق محروم در محدوده نفت با همکاری آموزش و پرورش اقدام شود.

جمشیدی، در ادامه بر هم افزایی دستگاه های اجرایی در توزیع بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند تاکید و خاطرنشان کرد: شرکت ها و صنایع در کنار خیرین و نیکوکاران حقیقی در کمک رسانی به جامعه هدف همکاری می کنند و برای رفع فقر ضروری است، تمامی دستگاه ها در کنار یکدیگر نسبت به اعطای کمک به محرومان اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha