امنیت و آرامش کشور و نظام وامدار خون شهداست

استاندار کرمان، گفت: امنیت، عزت و آرامش نظام جمهوری اسلامی ایران وامدار خون شهیدان است و در بیان آرمان‌ ها و دفاع از نظام اسلامی باید ایستادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدمهدی فداکار امروز سوم آذرماه در اجتماع بزرگ دانشجویان در جوار مزار مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، یاد و خاطره امام شهیدان و شهدا را گرامی داشت و گفت: امنیت، عزت و آرامش نظام جمهوری اسلامی ایران وامدار خون شهیدان است.

وی به فرموده رهبر معظم انقلاب به جوانان برای تهذیب، تحصیل و ورزش اشاره داشت و افزود: به فرموده ایشان، مهمترین کار جوانان در کنار کارهای فردی، تحصیل است، جامعه ما به متخصص متعهد نیاز دارد و نقش دانشجویان انقلابی در برتری‌ های علمی نیز بسیار مهم و موثر است.

امنیت و آرامش کشور و نظام وامدار خون شهداست

استاندار کرمان در اجتماع بزرگ دانشجویان انقلابی کرمان، گفت: کوتاهی و غفلت ما موجب سوء استفاده دشمن می‌ شود. در بیان آرمان‌ ها، عمل به وظایف دینی و دفاع از نظام اسلامی باید محکم ایستاد.


فداکار تصریح کرد: شرایط اخیری که در کشور تجربه شد، نشان داد باید به عنوان نیروهایی که انگیزه کار دینی و انقلابی داریم، استوار پای آرمان‌ های نظام بایستیم و اِبایی از بروز نمادها و شعارهای دینی نداشته باشیم.

امنیت و آرامش کشور و نظام وامدار خون شهداست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha