دانشگاه محلی برای رشد جوانان انقلابی باید باشد

سیدعلی مهاجر در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت روز دانشجو از لزوم تربیت جوانانی انقلابی و تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل‌های جوان گفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از گرگان؛ سیدعلی مهاجر روز پنجشنبه در نشست کمیسیون دانشجویی با حضور روسای دانشگاه‌های استان با موضوع برنامه‌ریزی برای مراسم روز دانشجو «۱۶ آذر»، اظهارداشت: فضای حاکم بر دانشگاه‌های استان نشان از این دارد که عزیزان دانشجو به عنوان قشر فرهیخته جامعه به تکلیف اصلی خود که همان علم‌آموزی است عمل می‌کنند که به سهم خود از آنان ممنون هستم.

وی شرایط فعلی جامعه و حضور برخی از جوانان در کف خیابان را مربوط به کم‌کاری‌های صورت گرفته در محیط خانواده، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها دانست و گفت: هر سه این کانون‌ها زنجیروار در تربیت فرزندان ایران نقش‌آفرین هستند و می‌طلبد در این فضاها با رویکردی جهاد برای تربیت نسل جوان انقلابی تلاش شود.

معاون استاندار گلستان افزود: دشمن فکر و اندیشه جوانان ما را هدف گرفته لذا با استفاده از عناصر خودفروخته در بدنه جامعه و فضاهای آموزشی به دنبال رسیدن به خواسته‌های خود است.

مهاجر ادامه داد: اغتشاشات فرصت مناسبی است تا اساتید و معلمانی که در گذشته سر کلاس‌های درس برای تغییر ذهن کودکان، نوجوانان و جوانان علیه نظام تلاش می‌کردند و امروز به بهانه‌ اینکه کار نظام تمام است به میدان آمده‌اند را بشناسیم.

وی تاکید کرد: این افراد خودفروخته و دشمنان نظام باید بدانند مواردی از آزادی که فریاد می‌زنند علاوه بر ملت ایران برای خیلی از کشورهای غربی هم قابل پذیرش نیست و اکثریت قشر فرهیخته دانشجو هم با آگاهی و هوشیاری خود زیر بار فضاسازی‌های غلط نمی‌روند.

معاون استاندار گلستان افزود: دشمنان با مشاهده قرارگیری دولت در مسیر توسعه و رفع گره‌های اقتصادی به آدم‌هایشان پول می‌دهند تا به بهانه آزادی مردم و جوانان را تشویق به حضور در خیابان‌ها و ایجاد اغتشاش کنند.

مهاجر گفت: امسال ۱۶ آذر مصادف شده با دهه اول فاطمیه به همین دلیل از دانشگاه‌ها خواسته‌ایم برنامه‌ریزی خود را به گونه قرار دهد که آیین جشن و شادی قبل از این تاریخ برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha