بسیج در میدان دفاع از انقلاب اسلامی از آمادگی بی نظیری برخوردار است

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت : امروزه بسیج در میدان دفاع از انقلاب اسلامی در صحنه دفاعی از آمادگی بی نظیری برخوردار است و هیچ دشمن و ابرقدرتی جرات تجاوز به یک وجب از خاک جمهوری اسلامی ایران را ندارد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، سردار جهانبخش کرمی در مراسم طلایه داران اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی سپاه استان زنجان اظهار کرد: به فرمایش رهبری، بسیج لشکر مخلص خداست و این لشکر مخلص خدا در میدان است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری جنگ ترکیبی دشمن را افشا و تشریح کردند افزود: دشمن با تمام توان علیه انقلاب اسلامی نه امروز بلکه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی وارد شده و در تمام صحنه ها در مقابل لشکر مخلص خدا که ملت ایران است شکست خورده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان با اشاره به اینکه امروزه بسیج در میدان دفاع از انقلاب اسلامی در صحنه دفاعی از آمادگی بی نظیری برخوردار است بیان کرد: هیچ دشمن و ابرقدرتی جرات تجاوز به یک وجب از خاک جمهوری اسلامی ایران را ندارد و در منطقه و جهان اسلام بسیج شکل گرفته است و پوزه دشمن را به خاک مالیده است.

سردار کرمی با بیان اینکه بسیج همواره از لحاظ امنیتی در میدان است افزود : برای امنیت و آرامش مردم ولایی و شهیدپرور بسیج در میدان است و باطل السحر فتنه دشمنان شده است .

وی با اشاره به اینکه در جنگ فرهنگی بسیجیان در تمام نقاط کشور همه جا فعال و برنامه های فرهنگی مؤثر و کم نظیر اجرا می‌کند اظهار کرد: در مقابله با جنگ روانی دشمن بسیج در صحنه سیاسی، روشنگری،حقیقی،مجازی توانسته است چهره خبیث دشمن و فتنه ها را افشا و خنثی و نقشه های دشمن را نقش بر آب می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیجیان در صحنه بسیج سازندگی ، محرومیت زدایی ، عمران و آبادی کشور در محورهای مختلف برنامه های با برکت و اثر گذار و ارزشمند ایفا کردند افزود : امروزه هزاران نفر جهادگران بسیجیان استان زنجان در مناطق محروم مشغول مجاهدت و خدمت رسانی هستند.

سردار کرمی با بیان اینکه بسیج خادم مردم در عرصه های مختلف است اظهار داشت: شاهد بودیم که شما جهادگران اقتصاد مقاومتی که دشمن با تحریم، تهدید و فشار و تحریم داروهای مورد نیاز بیماران صعب العلاج هم جنایت کرده است و تلاششان این است که با تحریم ها ملت ایران را فلج کند ولی ملت ایران با نشاط و راست قامت در صحنه است و کسی که فلج شده است آمریکایی ها هستند که ده ها تریلیون دلار بدهکار هستند و فلج خودشان هستند.

وی با بیان اینکه این ملت زنده، پویا و با نشاط است افزود : در صحنه اقتصاد مقاومتی با تشکیل صدها صندوق قرض الحسنه در استان زنجان برای کمک به ایجاد اشتغال برای افراد بیکار برنامه های متعدد اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان با بیان اینکه برادران و خواهران جهادگر در صحنه جهاد اقتصاد مقاومی برای لبیک گویی به مقام معظم رهبری
با سرعت در عرصه های مختلف پیش می‌روند افزود : تجمع شما که نمایندگان جهادگران اقتصاد مقاومتی هستید پیام دارد و این پیام این است که این ملت و بسیجیان در صف مقدم تمام عرصه های دفاعی، سیاسی امنیتی و اقتصادی و... در میدان هستند در صحنه اقتصاد مقاومتی نیز به پیش می‌تازند در صحنه هستند و سر سوزنی با تمام فشارها از ارزش های اسلامی و انقلابی عقب نخواهند نشست .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha