طرح قرارگاه محرومیت زدایی در ۴۰ محله شیراز اجرا می‌شود

رئیس کمیته ساماندهی حاشیه نشینی و رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار شورای شهر شیراز گفت: ۳۰۰میلیارد تومان برای حوزه محرومیت زدایی شهر شیراز،تصویب شده و پیش‌بینی می‌شود و شهرداری برای تکمیل این طرح‌ها ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص دهد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) ازفارس،رئیس کمیته ساماندهی حاشیه نشینی و رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار شورای شهر شیراز گفت: شورا و شهرداری شیراز با نگاهی نو به پروژه‌های هدف ۱۴۰۴ چندین طرح در چهل نقطه و محله از مناطق یازده گانه شهرداری کلنگ زنی می‌کنند.
سیده مریم حسینی با اشاره به اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه به محرومیت زدایی از محلات کم برخوردار شهر شیراز گفت: در خصوص محرومیت‌زدایی برای نقاط محروم، توافقنامه‌ای با شهرداری منعقد شده است و تاکنون بخشی از اقدامات و مطالعات اولیه در زمینه سخت افزاری رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار انجام شده است.
او گفت: در چند روز آینده مصادیق طرح‌های قابل اجرای قرارگاه محرومیت زدایی مشخص و اقدامات لازم برای عملیاتی شدن پروژه‌ها اجراخواهد شد.
حسینی یادآور شد: توسعه شهر شیراز را به سمت جنوب شهر و بافت فرسوده و احیای بافت تاریخی خواهیم برد.
عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه سالانه هزاران نفر زائر و گردشگر داخلی و خارجی شیراز را به عنوان مقصد سفرهای زیارتی و سیاحتی خود انتخاب می‌کنند، یاداور شد: لازم است بسترهای رفاه و خدمات رسانی به زائران و مجاوران بارگاه شاهچراغ و سایر امامزادگان لازم التکریم شیراز فراهم شود.
حسینی با بیان اینکه ماموریت و وظیفه محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار شهر نه اتمام و رفع کامل محرومیت‌ها بلکه کاهش نسبی محرومیت از محلات کم برخوردار شهر است.

حسینی با اشاره به کلنگ زنی همزمان طرح‌های هدف قرارگاه محرومیت زدایی از حواشی شهر شیراز در چهل محله از مناطق شهرداری شیراز، گفت: شورا و شهرداری شیراز با نگاهی نو به پروژه‌های هدف ۱۴۰۴ چندین طرح و پروژه را در چهل نقطه و محله از مناطق یازده گانه شهرداری کلنگ زنی می‌کنند که در این بین پروژه‌های کاری، چشم انداز و رویکردی نو، به هدف‌های عملیاتی شهرداری در قالب برنامه‌های کوتاه، میان و بلند مدتی وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha