پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز پرستار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پیامی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار به جامعه پرستاری پرتلاش،ساعی و ایثارگر استان خراسان رضوی تاکید نموده است: پرستاران، ایثارگران صبوری هستند که زینب گونه از آسایش خود می‌گذرند تا به دیگران آسایش و آرامش بخشند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی، دکتر محمد علی کیانی در این پیام آورده است:پرستاران همواره مورد احترام جامعه بوده اند و تلاش یکایک آنان برای ارتقای دانش و تجربه ی خود از یک جانب و تقویت حس وظیفه شناسی و انساندوستی از جانب دیگر ، آنان را در ردیف محبوب‌ترین اقشار جامعه قرار داده است.

پرستاران، ایثارگران صبوری هستند که زینب گونه از آسایش خود می‌گذرند تا به دیگران آسایش و آرامش بخشند وحوزه سلامت افتخار این را دارد که با خدمات ارزشمند این گروه در مسیر ارتقاء سلامت، قاطعانه گام بر می دارد. همراهی و ایثار جامعه پرستاری بخصوص،پرستاران پرتلاش استان خراسان رضوی شاهدی متقن از هدفمندی و تعهد این گروه فرهیخته است.

پرستاران بخش مهمی از جامعه سلامت کشور هستند که با وجود تمامی مشکلات اقتصادی ، از هیچ کوششی برای رسیدگی به بیماران کوتاهی نکردند. این نگهبانان سلامت در کنار سختی های حرفه ای و مسئولیت هایشان مخصوصا در شرایط بحرانی شیوع بیماری کرونا، در امر مهم مراقبت ودرمان بیماران به سختی تلاش کردند و در این راه متاسفانه همکاران عزیز، سخت کوش و متعهدی را از دست دادیم که یادشان را در کنار شهدای دفاع مقدس همواره گرامی خواهیم داشت .

اینجانب سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب (س) را به جامعه پرستاری اعم از استادان،مربیان، پرستاران ودانشجویان رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد تبریک عرض می نمایم و وظیفه خود می‌دانم از سوی خود و هم به نیابت از تمامی دانشگاهیان و مردم استان از شما پرستاران عزیز سپاسگزاری نمایم .

خاضعانه از خداوند متعال توفیق و سعادت همة مجاهدان سلامت و خادمان خستگی ناپذیر حوزه بهداشت ودرمان را خواستارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha