وقتی یتیم توازی و مهرورزی با هم در آمیخته می شود/حمایت ۳۳۳ پرستار از ایتام در استان کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه صبر و ایثار پرستاران با یتیم‌ نوازی و مهرورزی آن‌ ها درهم‌ آمیخته است، گفت: هم‌ اکنون ۳۳۳ پرستار حمایت ۴۲۴ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده‌ دارند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ناصر عسکری نژاد با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، گفت: روحیه ایثار و از خود گذشتگی کادر درمانی به‌ ویژه پرستاران در ایام شیوع ویروس کرونا و نقش ارزنده آنان در حوزه مسئولیت اجتماعی و رسیدگی به بیماران بر کسی پوشیده نیست، اما این حس نوع‌ دوستی تنها در سنگر درمان خلاصه نمی‌ شود و عواطف سرشار از مهر و محبت پرستاران ایتام و نیازمندان را نیز در برگرفته است.

وی با اشاره به اینکه قشرهای مختلف جامعه حامی ایتام و نیازمندان هستند، بیان کرد: هم‌ اکنون ۲۲ هزار و ۴۴۸ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، که توسط ۶۴ هزار و ۸۰۸ حامی خیر حمایت می‌ شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان طرح اکرام ایتام را یکی از طرح‌ های موفق این نهاد دانست و خاطرنشان کرد: هریک از ایتام و فرزندان محسنین دارای حساب و شناسه بانکی مختص به خود هستند و کمک‌ های نقدی حامیان بی‌ واسطه و به‌ صورت مستقیم به‌ حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می‌ شود.

عسکری نژاد با اشاره به اینکه ۳۷۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد فاقد حامی هستند، بیان کرد: مردم خیراندیش استان می‌ توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و یا ثبت‌ نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir یتیم و یا فرزند نیازمند(محسنین) مورد نظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به آن‌ ها کمک کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha