نمایندگان مجلس در افزایش بودجه استان زنجان تلاش کنند

استاندار زنجان با بیان اینکه فصل فصل بودجه است گفت: از شما نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار است امسال افزایش چشمگیری را در بودجه استان داشته باشیم تا به عدالت در کنار استان های دیگر نزدیک شویم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) محسن افشارچی ظهر روز چهارشنبه در جلسه کارگروه توسعه اقتصاد استان زنجان ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار با بیان اینکه وقتی بصورت نقطه ای در توسعه اقتصاد استان انرژی میگذاریم شاهد اتفاقات خوبی در استان هستیم اظهار کرد: به عنوان نمونه در ماه جاری در خصوص تورم، نقطه به نقطه کشور قرار گرفته ایم .

وی با بیان اینکه باتوجه به اینکه ادبیات مدیریتی استان تلاشش بر این است که سنجش برنامه را جا بیاندازد افزود: متأسفانه در سطح کشور وقتی برنامه ریزی انجام می‌شود به برنامه پایبند نیستیم و خیلی اوقات نیز به سنجش برنامه نیز نمی‌پردازیم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه کمی سازی مسئله بسیار مهمی است بیان کرد: به عنوان نمونه اگر بخواهیم سال ۱۴۰۲ را با برنامه شروع کنیم در انتهای سار چگونه خواهیم سنجید برنامه ها چگونه پیشرفت داشته اند .

افشارچی با بیان اینکه تلاش ها و پیگیری های بسیاری صورت گرفت تا سقف بودجه تملک و هزینه ای استان را بالا ببریم افزود : از شما مسئولین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار است امسال افزایش چشمگیری را در بودجه استان داشته باشیم تا به عدالت در کنار استان های دیگر نزدیک شویم .

وی تصریح کرد باتوجه به اینکه امیدوارم روابط خاصی با لایه های بالای سازمان برنامه‌ و بودجه داشته تا آخر سال در حوزه مازاد و حقوق دولتی متفاوت باشیم.

این مسئول با بیان اینکه بهره مندی استان های دیگر به نسبت ما از بودجه عمومی کشور بیشتر است خاطرنشان کرد: در حالی که ما بیشتر به بودجه عمومی کشور خیر رساندیم و باید این موضوع در سال های گذشته درمان می شد ولی باز دیر نیست و تلاش مضاعفی می‌کنیم که اتفاق بیفتد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha