جمع‎آوری ۱۰۶ میلیارد تومان کمک های مردمی در مراکز نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۶ میلیارد تومان کمک های مردمی در مراکز نیکوکاری جمع‌آوری و با نظارت کمیته امداد و محوریت هیئت عامل مراکز نیکوکاری در بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ،روح اله صالحی با اشاره به فعالیت ۱۷۸ مرکز نیکوکاری در استان زنجان گفت: این مراکز به صورت کاملاً داوطلبانه و مردمی ایجاد شده و با بهره گیری از ظرفیت های مردمی به صورت محله مبنا و تخصصی در حوزه ترویج فرهنگ خیر و احسان فعالیت دارند.

وی افزود: فعالیت‌های خودجوش مراکز نیکوکاری در ترویج فرهنگ خیر و احسان، تقویت بعد مردمی خدمت‌رسانی به نیازمندان در هدفمندسازی فعالیت‌ها و هم‌افزایی در منابع مورد نیاز برای خدمت‌رسانی بسیار موثر بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به جمع‌آوری قریب به ۱۰۶ میلیارد تومان کمک های مردمی در مراکز نیکوکاری از ابتدای سال جاری تاکنون اضافه کرد: افزایش میزان کمک‌های مردمی در استان زنجان نشان از حُسن اعتماد مردم و نیکوکاران کارکردهای کمیته امداد در قالب مراکز نیکوکاری دارد.

صالحی اظهارکرد: مراکز نیکوکاری یکی از الگوهای مردمی شدن خدمت رسانی به نیازمندان است که کیفی سازی، تقویت مراکز وتوجه به مراکز نیکوکاری تخصصی از اولویت های کمیته امداد در این بخش است.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha