لزوم نگاه ویژه به حوزه پرستاری و مطالبات پرستاران

استاندار کرمان به مناسبت ولادت حضرت زینب و روز پرستار طی پیامی فرا رسیدن این روز را به پرستاران تبریک گفت و بر مورد توجه قرار گرفتن وضعیت رفاهی و مطالبات پرستاران و نگاه تخصصی تر به حوزه پرستاری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ متن پیام دکتر محمد مهدی فداکار به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم "

روز پرستار روز ارج نهادن به فرهنگ ایثار و خدمت و فرصتی مغتنم برای تجلیل از تلاش‌ ها، خدمات و مجاهدت‌ های ارزشمند پرستارانی است، که با تأسی از اسوه صبر و ایثار حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) جلوه های بی بدیلی از تعهد و عشق به همنوع را به نمایش گذاشته و با دستان پرتلاش و نگاه پرمهر، امیدبخش بیماران هستند.

این حرفه جلوه بی بدیلی از تعهد و عشق به همنوع است و پرستاران با دستان پرتلاش و نگاه پرمهر، امیدبخش بیماران هستند.


پرستاری قبل از شغل بودن، عشق است و پرستاران با وجود مشکلات و کار سخت، با از خودگذشتگی و انگیزه خدمت می کنند.

ضروری است وضعیت رفاهی جامعه پرستاران و همچنین تقویت حوزه مراقبت، بهداشت، آموزش و پیشگیری مورد توجه قرار گیرد و نگاه تخصصی‌ تر به مقوله پرستاری، پیگیری درخواست ها و مطالبات پرستاران و حمایت و تکریم این جامعه در اولویت کار مدیران اجرائی و سلامت باشد.


اینجانب با تبریک سالروز ولادت باسعادت اسوه صبر و استقامت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه سلامت، تلاش‌ های فراوان و ماندگار پرستاران و مدافعان سلامت را ارج نهاده و با تقدیر از دانشگاه‌ های علوم پزشکی استان، فرا رسیدن روز پرستار را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

تندرستی و بهروزی روزافزون همگان را از درگاه خداوند بزرگ آرزومندم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha