ترویج فرهنگ سلامت همگانی مورد تاکید پلیس است

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در دیدار با رئیس دانشکده علوم پزشکی این شهرستان بر ضرورت تعامل این دو نهاد و ترویج فرهنگ سلامت فردی و همگانی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ مرتضی امیر سبتکی در دیدار با دکتر سید علی رضوی نسب رئیس دانشگاه علوم پزشکی سیرجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عرصه سلامت و تبریک روز پرستار به همه تلاشگران مراکز درمانی عنوان کرد: امنیت و سلامت دو پدیده مهم جامعه بشری و یکی از ابعاد اساسی و مورد ارزیابی موفقیت جوامع در زمینه کارمدی به حساب می آیند.

وی با ابراز خوشحالی از تعامل همسو و گسترده فرا جا با دانشگاه علوم پزشکی و مراکز درمانی شهرستان افزود: این تعامل و همکاری به طور روزانه در مراکز درمانی در هنگام خدمات‌ رسانی مشترک این دو سازمان به مردم که به دلایل مختلفی از جمله تصادفات دچار شده‌ اند، مشاهده می شود.

فرمانده انتظامی سیرجان خاطرنشان‌ کرد: قهرمانان مدافع سلامت در دفاع از سلامتی مردم در دوران کرونا و هم اکنون برگ زرینی در تاریخ ملت شجاع ایران در اقدام جهادی برای توسعه سلامت ثبت کردند و رشادت و ایثارگری شان را با تقدیم صدها شهید گلگون کفن به مردم نشان دادند.

سرهنگ امیرسبتکی با اشاره به تعامل بسیار خوب پلیس و دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: امیدواریم که این تعامل به صورت مستحکم‌ تر به منظور خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم دنبال شود، زیرا که تامین سلامت و امنیت مردم از مهمترین مقوله های مورد نیاز مردم و ماموریت مشترک دو سازمان است.

وی همچنین با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ همگانی سلامت در جامعه خواستار فرهنگ‌ سازی و آموزش توسط نهادهای مرتبط در زمینه فعالیت‌ های اجتماعی و اجرای برنامه های ورزش همگانی برای پیشگیری از اعتیاد و سایر جرائم شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سیرجان نیز در این دیدار با اشاره به نقش بسیار مهم پلیس در تامین نظم و ارتقای امنیت ابراز کرد: دیدگاه جامعه محوری و همگامی پلیس با مردم برای همگان در حوادث اخیر آشکار شد و به عنوان یک سرمایه اجتماعی به اثبات رسید.

دکتر سید علی رضوی با قدردانی از تلاش های صادقانه پلیس و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی در اجرای نظارت بر طرح های مختلف بهداشتی و تخلفات صنفی خصوصاً در زمان شیوع ویروس کرونا عنوان داشت: پلیس همیشه در اجرای صحیح دستورالعمل های بهداشتی در کنار دانشگاه علوم پزشکی بسیار خوب عمل کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha