اعلام فرآیند فروش شماره های رند تلفن ثابت فاقد قرارداد بزودی

معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: فرآیند فروش شماره های خطوط تلفن ثابت رند فاقد قرار داد در کشور تا پایان ماه جاری اعلام خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت،«داود زارعیان» در برنامه روی خط اقتصاد رادیو اقتصاد افزود: بطورکلی شماره های رند تلفن ثابت به دو دسته دارای قرارداد و بدون قرارداد تقسیم می شود.

وی اظهارداشت: شماره های رند تلفن ثابت دارای قرارداد یعنی مشترک از مخابرات شماره ای را به عنوان شماره رند خریداری کرده اما شماره های زیادی هم وجود دارد که بدون قرارداد بوده یعنی شماره بصورت تصادفی در اختیار مشترک قرار گرفته است.

معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: شماره های رند تلفن ثابت دارای قرارداد هم از نظر نقل و انتقال و هم از نظر خرید فروش آزاد و هیچ محدودیتی ندارد.

وی همچنین در خصوص شماره های رند تلفن ثابت فاقد قرارداد نیز افزود: این شماره ها بعد از خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران و بر اساس پروانه ای که دولت به شرکت مزبور داد فقط یک نوع محدودیت داشت آن هم خرید و فروش شماره در بازار بود.

زارعیان اظهارداشت: اگر کسی بخواهد منزل خود را بفروشد شماره هم بدون هیچ گونه مشکلی منتقل می شود در ضمن نقل و انتقال وراثتی شماره های رندفاقد قرارداد هم بلامانع است.

وی به رادیو عنوان کرد: همچنین در صورتی که مالک خط ثابت رندفاقد قرارداد بخواهد خط خود را جابجا کند بدون هیچ مشکلی می تواند این جابجایی را انجام دهد.

معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران افزود: مشتریان برای خرید و فروش شماره های رند فاقد قرار داد باید مبلغی به شرکت مخابرات پرداخت می کردند که فعلا این موضوع لغو شده است.

وی در ادامه یادآورشد: هنوز فرآیند فروش شماره های رند تلفن ثابت فاقد قرار داد در کشور اعلام نشده و تا پایان ماه جاری در این زمینه تصمیم گیری و نتیجه به عموم مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha