اختتامیه کاروان هنری شهیدسلیمانی ۱۳دیماه در کرمان برگزار می‌شود

دبیر ستاد بزرگداشت شهیدسلیمانی با اشاره به حرکت کاروان هنری به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، از برپایی مراسم اختتامیه در روز سیزدهم دیماه در استان کرمان خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت،سیدمهدی ابطحی در برنامه رویداد در خصوص کاروان هنری منسوب به شهیدسلیمانی گفت: این کاروان با هدف تبیین شاخص‌های مکتب سلیمانی با ابزار هنر و شبکه توزیع فعال در دل مردم کار خود را شروع کرد.

وی با بیان این که در میان مردم با اجرای برنامه‌های متنوع هنری و زبانی ساده، تلاش داریم این شاخص‌ها را تبیین کنیم، افزود: در حال حاضر در شهرستان بجنورد هستیم و روز گذشته نمایشگاه تجسمی در مصلای این شهر افتتاح شد.

بچه‌های جوان، یک کارگاه چهره نگاری با حضور استاد چراغی تشکیل دادند و برنامه‌های متنوع و متعددی برای مخاطبین کودک و نوجوان داریم که شامل قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب و شب خاطره است که فردا عصر برگزار می‌شود.

وی با بیان این که بدنه مردم و جامعه هنری با این رویدادها همراه می‌شوند، افزود: تا فردا شب در خراسان شمالی هستیم و سپس به مدت سه روز به مازندران می‌رویم و آذربایجان شرقی، کرمانشاه، خوزستان، کیش، استان فارس و یزد مقاصد دیگر ما هستند و در روز سیزدهم دیماه مراسم اختتامیه را در استان کرمان پیش رو خواهیم داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha