۳۴۰ واحد مسکونی افراد دارای معلولیت در دست اقدام است

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت : در حیطه مسکن ۷۸ مسکن به افراد دارای معلولیت  واگذار شده است و  ۳۴۰ مسکن دیگر نیز در دست اقدام است  که امیدواریم تا سال جاری این مسکن ها تحویل خانواده ها شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ؛ سید سلمان حسینی صبح روز دوشنبه(۱۴آذرماه)در مراسم بزرگداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت ضمن تبریک هفته جهانی با بیان اینکه سازمان بهزیستی به عنوان متولی رسیدگی به افراد دارای معلولیت فعالیت میکند اظهار کرد: ۹۰۰ کمیسون های پزشکی در این راستا فعالیت می‌کنند.

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون به بیش از ۷۶۰ نفر از دانش آموزان و ۱۳۰ نفر دانشجو دارای معلولیت کمک هزینه تحصیلی پرداخت شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به تامین مسکن افراد دارای معلولیت گقت: در این راستا در حیطه مسکن ۷۸ مسکن به افراد دارای معلولیت واگذار شده است و ۳۴۰ مسکن دیگر نیز در دست اقدام است که امیدواریم تا سال جاری این مسکن ها تحویل خانواده ها شود.

حسینی با اشاره به پرداخت ۱۱۰۰ بیمه خویش فرمایی افراد دارای معلول بیان کرد: در طی سال جاری برای ۴۴۰ نفر از این افراد کمک هزینه اشتغال نیز پرداخت شده است .

وی تصریح کرد: همچنین در رابطه با معافیت سربازی افراد دارای معلولیت ۱۳۰ نفر از افراد شامل این معافیت شدند .

این مسئول در پایان گفت: ما امروز جمع شدیم روز را جشن بگیریم تا توانمندی های بی نظیری این افراد را که در جامعه حضور دارند تسریع کنیم چرا که حضور ما وام دار تلاش های شبانه روزی این افراد هستیم و این افراد قطعا دو برابر افراد سالم زحمت کشیده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha