راهیابی برترین های قرآنی زنجان به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن کریم

مسئول اداره قرآنی  اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت : پنج نفر از قرآنیان زنجان  و یک  گروه تواشیح خواهران از زنجان به مرحله کشوری چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان ،حجت الاسلام سید موسی موسوی تبریزی با بیان اینکه امسال بیش از ۶۰۰ نفر از سراسر استان در مسابقات مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف شرکت کرده بودند اظهار کرد : از این تعداد ۱۲۰ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

وی با بیان اینکه در مرحله استانی ۵ نفر از برگزیدگان به همراه یک گروه تواشیح به مرحله کشوری مسابقات راه یافتند افزود : این نفرات از میان برگزیدگان استانی مسابقات که شهریورماه سال جاری در محل حسینیه اعظم زنجان برگزار شد و پس از گذراندن مرحله نیمه نهایی و کسب حدنصاب لازم از سوی مرکز قرآنی سازمان اوقاف انتخاب و به مرحله کشوری معرفی شدند.

وی افزود: در بخش خواهران ؛ خانم رقیه حسنلو در رشته قرائت ترتیل ، خانم رقیه حسین خانلو در رشته حفظ ۲۰ جزء و گروه تواشیح خواهران نور الزهرا(س) در رشته همخوانی و در بخش برادران آقای علی غلام آزاد در رشته حفظ کل ، آقای حسین ابیضی مقدم در رشته حفظ ۲۰ جزء و آقای فریبرز اسکندری در رشته اذان ، به مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافتند.

مسئول اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: مسابقات رشته های اذان، دعاخوانی ،مدیحه سرایی و همخوانی از ۱۹ تا ۲۳ آذرماه جاری دراستان قزوین و مسابقات رشته  های حفظ و قرائت ترتیل و تحقیق نیز از ۲۲ تا ۲۸ دی ماه سال جاری در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha