برگزاری میز خدمت ویژه دانشجویان دانشگاه در روز دانشجو

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از برنامه ریزی برای برگزاری میز خدمت ویژه دانشجویان دانشگاه در روز شانزدهم آذر، مصادف با روز دانشجو خبر داد.

به گزارش خبگزاری سلامت (طبنا) از فارس، طی نشستی با حضور دکتر «سید وحید حسینی» رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، با دستور رییس دانشگاه مقرر شد شانزدهم آذر مصادف با روز دانشجو، میز خدمت ویژه دانشجویان در دانشکده پزشکی شیراز برگزار شود.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه گفت: با هدف ارائه خدمات با کیفیت و نیز ایجاد ارتباط دو سویه و نزدیک تر میان مسوولان و دانشجویان، نخستین برنامه میز خدمت در روز دانشجو و در دانشکده پزشکی شیراز برگزار می شود.
دکتر «محمدحسین انباردار» توضیح داد: با توجه به مصوبات این نشست، به زودی با برنامه ریزی و جدول زمان بندی، میز خدمت ویژه دانشجویان به صورت مستمر در همه دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می شود.
او دانشجویان را سرمایه دانشگاه معرفی و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت در زمینه های مختلف صنفی، رفاهی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و سایر موارد به دانشجویان را از وظایف مسوولان دانشگاه عنوان کرد.
این مقام مسوول در دانشگاه اظهار کرد: شانزدهم آذر، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به همراه اعضای هیات رییسه دانشگاه با حضور در میز خدمت در دانشکده پزشکی، پاسخگوی سوالات و نیز مطالبات دانشجویان این دانشکده هستند.
دکتر انباردار از ادامه این برنامه در سایر دانشکده های دانشگاه و بر اساس برنامه ریزی منظم خبر داد و گفت: میز خدمت ویژه دانشجویان در دانشکده پزشکی، صبح روز شانزدهم آذر برگزار می شود و تا قبل از نماز ظهر ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha