زنجانی‌ها ۱۳ میلیارد تومان صدقه دادند

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: حال حاضر ۱۲۳ هزار مشترک صندوق صدقات در استان زنجان وجود دارد که از همین محل ۱۳ میلیارد تومان کمک جمع‌آوری شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان ،روح اله صالحی با اشاره به اینکه ۱۲۳ هزار مشترک صندوق صدقات در استان زنجان وجود دارد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین طرح‌های اجرایی کمیته امداد در حوزه توانمندسازی و خدمت‌رسانی موثر به خانواده‌های تحت حمایت، اجرای طرح جمع‌آوری صدقات است.

وی اضافه کرد: بر این اساس خیران نیک اندیش و نیکوکار زنجانی از ابتدای امسال تاکنون ۱۳ میلیارد تومان صدقه در استان زنجان جمع‌آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: وجوهات حاصل از طرح صدقات در هر منطقه برای ارائه خدمات مورد نیاز خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند در بخش‌های مختلف از جمله مسکن، امور تحصیلی و فرهنگی، ازدواج نیازمندان، امور درمانی و خدمات موردی بر اساس نیاز سنجی انجام شده در همان مناطق هزینه شده است.

صالحی با بیان اینکه توسعه روش‌های نوین در جذب کمک‌های مردمی از برنامه‌های راهبردی و اولویت‌های اصلی در حوزه مشارکت‌‍‌های مردمی است، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۲۴*۸۸۷۷* و کد کیوآر اختصاصی از طریق تلفن همراه، صدقه خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/نوری