بانک، بیمه و مالیات بیشترین موانع در مسیر تولید

رییس کل دادگستری استان کرمان، بیشترین مشکلات فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان را در حوزه های بانک، مالیات و بیمه دانست و گفت: برخی واحدهای تولیدی با مشکلات اختصاصی روبرو می شوند، که بر مبنای توانمندی های دستگاه قضایی، تلاش می شود که این مشکلات برطرف گردد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در بازدید از شهرک صنعتی سدید کرمان، گفت: در پی دعوت برخی فعالان اقتصادی از دستگاه قضایی برای بازدید از پروژه ها و آشنایی با مشکلات موجود، زمینه بازدید از چند واحد در شهر چترود و شمال کرمان فراهم گردید.

وی ادامه داد: در بخشی از این بازدید، روند فعالیت واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی سدید مورد بازدید قرار گرفت.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان خاطرنشان کرد: راه اندازی این شهرک با همت جمعی از جوانان متدین، شایسته تقدیر است و نشان می دهد که زمینه های گسترده ای به منظور اشتغال زایی و تولید در کشور و استان کرمان وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی در ادامه یادآور شد: طی سال جاری ۲۰ جلسه ستاد استانی اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید دادگستری کل استان با ۸۱ مصوبه و بررسی ۶۵ پرونده برگزار شده و به مشکلات و موانع پیش روی واحد های تولیدی، صنعتی، معدنی، کشاورزی و فعالان اقتصادی رسیدگی شده است .

وی اظهار داشت: تلفیق دیدگاه های ارزشی با فعالیت های اقتصادی در قالب مساجد، امکان‌ پذیر است و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

رییس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر این مطلب که حمایت از تولید و اشتغال، از اولویت های اصلی قوه قضاییه به شمار می رود، عنوان کرد: امیدواریم دستگاه قضایی بتواند نقش خود در حمایت از بخش های صنعتی و تولیدی به ویژه تولیدکنندگان ولایی، ارزشی و انقلابی را ایفا نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha