بازگشایی معبر پادگان اقدامی ماندگار در خدمت رسانی بهینه به مردم

استاندار زنجان گفت: بازگشایی معبر پادگان در زنجان، که با همکاری تیپ ۲۱۶ زرهی صورت گرفت، اقدامی مهم و ماندگار در راستای خدمت‌رسانی بهینه به مردم محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)‌زنجان، محسن افشارچی روز سه شنبه(۱۵آذرماه)‌در آئین تکریم و معارفه فرماندهان تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان اظهارکرد: بازگشایی معبر پادگان در زنجان، که با همکاری تیپ ۲۱۶ زرهی صورت گرفت، اقدامی مهم و ماندگار در راستای خدمت‌رسانی بهینه به مردم محسوب می شود.

وی اقدام فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان در یک گشایش مهم حوزه شهری سال گذشته را، اقدامی ماندگار و بی نظیر عنوان کرد و افزود: گشایش معبر پادگان در زنجان اقدامی مهم محسوب می شود که اگر اجتهاد و کمک فرمانده تیپ نبود، این مهم انجام نمی گرفت.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه این حرکت ماندگار جای قدردانی دارد گفت: این اقدام در حل بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی مفید واقع شد.

افشارچی در ادامه اظهارداشت: ارتش در کنار سلحشوری ها، مفهومی از عشق و ارادت به مردم را به مجموعه نظامی کشور افزوده است.

وی افزود : ارتش در زنجان، علاوه بر اینکه قلب های مردم استان را همراه و همگام با خود دارد، داشته بزرگی نیز در حوزه زمین دارد که امیدواریم استفاده از این داشته ها در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم، منشاء خیر و خوبی باشد.

به گزارش خبرگزاری سلامت: در پایان مراسم از خدمات سرهنگ جلال صالحی قدردانی شد و سرهنگ محمدعلی میخکی بیرانوند، به عنوان فرمانده جدید تیپ ۲۱۶ زرهی معرفی شد.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha