سرانه ماهانه ایتام زنجانی به یک میلیون و ۴۸۰ هزار تومان رسید

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با همراهی مناسب خیرین و مشارکت مطلوب حامیان نیک اندیش زنجانی، استان زنجان رتبه برتر کشوری را در میانگین سرانه دریافتی ماهیانه  ایتام از محل کمک حامیان دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)‌زنجان، روح اله صالحی با اشاره به فعالیت ۱۷۹ مرکز نیکوکاری در استان اظهار کرد: با همراهی مناسب خیرین و مشارکت مطلوب حامیان نیک اندیش زنجانی، استان زنجان رتبه برتر کشوری را در میانگین سرانه دریافتی ماهیانه ایتام از محل کمک حامیان دارد که میانگین سرانه ماهانه این ایتام بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار تومان است.

وی با بیان اینکه مزیت اصلی مراکز نیکوکاری در مردمی بودن این مراکز است و توسط خود مردم مدیریت و خدمت‌رسانی می‌کند، افزود: کمک‎ به اقشار نیازمند از طریق این مراکز نقش بسزایی در ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی و کارکردهای نظام دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اضافه کرد: ورود مراکز نیکوکاری به حوزه توانمندسازی اقشار نیازمند می‌تواند در سرعت‌بخشی به برنامه‌های هدف‌گذاری شده راهگشا و تسهیل گر باشد.

صالحی خاطر نشان کرد: حامیان می‌توانند از طریق ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت اینترنتی Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام را بر عهده بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha