آغاز فصل جدیدی در وزارت راه و شهرسازی با ابتکار عمل و برنامه ریزی

مهرداد بذرپاش در نخستین نشست شورای معاونان با تأکید بر آغاز فصل جدیدی در وزارت راه و شهرسازی، به برگزاری منظم شورای مسکن و شهرسازی و شورای حمل و نقل، توجه جدی به حوزه بین الملل، راهداری زمستانی، توجه جدی به تدوین و نهایی کردن احکام بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه، لزوم ابتکار عمل معاونان، توجه جدی به حوزه ارتباطی و اطلاع رسانی اشاره کرد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت، امروز ۱۶ آذر و بعد از جلسه رای اعتماد مجلس به وی، نخستین جلسه شورای معاونان وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش وزیر منتخب با حضور تمامی معاونان ستادی، حمل و نقلی و مسکن و شهرسازی در ساختمان دادمان برگزار شد.

وزیر راه و شهرسازی در این نشست ضمن استماع گزارشی از روند فعالیت‌های مختلف حوزه‌های حمل و نقل و مسکن و شهرسازی از تلاش‌های رستم قاسمی وزیر پیشین راه و شهرسازی و همچنین تلاش‌های شهریار افندی‌زاده در زمان تصدی سرپرستی وزارتخانه تقدیر و تشکر کرد.

بذرپاش در بیان بخشی از انتظارات و برنامه‌های خود گفت: از تمامی معاونت‌ها می‌خواهم که با جدیت به کار خود ادامه دهند و همچنین گزارشی هفتگی از روند فعالیت‌های خود و پروژه‌های در دست اجرا همراه با پیشرفت پروژه‌ها ارایه کنند.

عضو کابینه دولت سیزدهم با تاکید بر اینکه جلسات شورای معاونان هر دو هفته یکبار تشکیل خواهد شد، روزهای آتی را فرصتی مغتنم برای وزارتخانه راه و شهرسازی برای لحاظ شدن پیشنهادات بودجه‌ای وزارتخانه در قانون بودجه ۱۴۰۲عنوان کرد و افزود: باید تلاش شود تا در قانون بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه پیشنهادهای وزارت راه و شهرسازی در بخش بودجه‌ای لحاظ شود.

وی با تأکید بر لزوم ابتکار عمل در تمامی معاونت‌های زیرمجموعه و توجه به امور ارتباطی اطلاع رسانی تصریح کرد: مدیران روابط‌عمومی دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی را به اطلاع همگان برسانند و ارایه اطلاعات واقعی به عملکرد وزارت راه و شهرسازی کار مهمی است که در برنامه و اولویت‌های این دوره قرار دارد.

در این نشست برخی از معاونان وزیر راه و شهرسازی از جمله شهریار افندی‌زاده معاون حمل و نقل، داریوش امانی رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سحر تاجبخش رییس سازمان هواشناسی، محمد محمدی بخش رییس سازمان هواپیمایی کشور گزارشی از روند فعالیت‌های مجموعه‌های تحت مسئولیت خود ارایه کردند.

در این نشست همچنین معاون شهرسازی و معماری، معاون مسکن و ساختمان، مشاور امور ایثارگران و مدیران ارشد سایر بخش‌های وزارتخانه حضور به هم رساندند. همچنین رییس بنیاد مسکن نیز دراین نشست گزارشی از فعالیت‌های بنیاد مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها و بازسازی واحدهای مسکونی ارائه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha