یحیی گل‌محمدی از دو ستاره پرسپولیس قطع امید کرد!

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس از عملکرد مهدی عبدی و حامد پاکدل رضایت ندارد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت،پرسپولیس تا قبل از تعطیلی بازی‌های لیگ برتر صدرنشین بود و این تیم توانست در ۱۱ هفته ابتدایی لیگ امتیازات خوبی را جمع کند. یکی از مشکلات اصلی پرسپولیس در فصل گذشته به خط حمله این تیم برمی‌گشت؛ جایی که مهاجمانی مثل عبدی، پاکدل و آل‌کثیر نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. از همین رو گل‌محمدی در تابستان امسال دو مهاجم خوب خارجی به نام‌های لوکادیا و دیاباته را جذب کرد تا مشکلات خط حمله تیمش را کم کند.

خریدهایی که جواب هم داد و ستاره هلندی پرسپولیس با ۶ گل زده آقای گل بازی‌های لیگ برتر به حساب می‌آید و دیاباته هم در آخرین بازی پرسپولیس موفق شد یک گل ۳ امتیازی را برای سرخ‌پوشان به ثمر برساند. در کنار این دو مهاجم خارجی نفراتی مثل امیری، عالیشاه، ترابی و سیامک نعمتی هم می‌توانند در خط حمله به میدان بروند و همین مضوع دست یحیی را برای انتخاب مهاجم باز گذاشته است.

مصدومیت‌ها و البته عملکرد ضعیف پاکدل و عبدی باعث شد تا آن‌ها فرصت کمی برای بازی کردن در این فصل پیدا کنند و به نوعی از برنامه‌های گل‌محمدی خارج شدند. این دو بازیکن در این فصل هیچ گلی نزدند و حتی شایعاتی مبنی بر جدایی آن‌ها در نقل و انتقالات نیم‌فصل هم به گوش می‌رسد. با توجه به عملکرد نه‌چندان خوب پاکدل و عبدی، سرمربی پرسپولیس ترجیح می‌دهد از نفرات دیگری به جای آن‌ها استفاده کند و در واقع یحیی از این دو مهاجم تیمش قطع امید کرده است.

نکته جالب این‌جاست که عبدی و پاکدل حتی در بازی‌های دوستانه هم برای پرسپولیس گل نمی‌زنند و عملکرد خوبی ندارند و همین موضوع کار را برای حضور آن‌ها در ترکیب پرسپولیس حتی به عنوان بازیکن ذخیره خیلی سخت کرده است.

در کنار ناآماده بودن و عملکرد ضعیف این دو بازیکن برخلاف دو مهاجم خارجی پرسپولیس، احتمال اضافه شدن عیسی آل‌کثیر هم طی هفته‌های آینده وجود دارد و اگر این اتفاق رخ دهد، بدترین خبر ممکن برای بازیکنانی مثل عبدی و پاکدل خواهد بود. چرا که شاید به‌ندرت فرصت بازی برای پرسپولیس را پیدا کنند و کم کم به درب‌های خروج این تیم نزدیک خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha