شهرهای زرد نقشه کرونا در فارس، به ۵ شهر کاهش یافت

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از کاهش شهرهای زرد نقشه کرونا به پنج شهر خبر داد و گفت: در حال حاضر دیگر شهرهای استان فارس در وضعیت آبی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سید وحید حسینی» با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر علاوه بر شهرستان خرم بید در بخش شمالی استان فارس، نوار مرکزی شامل شهرستان های بیضا، زرقان، خرامه و استهبان در وضعیت زرد کرونایی بوده و دیگر شهرستان های فارس، در وضعیت آبی هستند.

او با بیان اینکه شیوع کرونا در برخی مناطق جهان کماکان ادامه دارد، افزود: با وجود وضعیت امیدوارکننده کنونی در خصوص کاهش آمارهای ابتلا، بستری و فوت ناشی از کرونا در کشور پس از حدود سه سال شیوع و پیامدهای منفی ناشی از این بیماری، گسترش چرخه های شیوع آن در برخی مناطق جهان، ضرورت هوشیاری و آمادگی در برابر کرونا را ضروری می سازد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دعوت از مردم برای تداوم پایبندی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی و پیشگیرانه، ضرورت این امر را به ویژه در گروه های آسیب پذیر نظیر سالمندان، بیماران مبتلا به بیماری های زمینه ای و نقص سیستم ایمنی بدن و همچنین کودکان، حائز اهمیت ویژه تری دانست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha