زنجان میزبان مسابقات قهرمان کشوری بیماران خاص هموفیلی

دبیر اجرایی مسابقات قهرمان کشوری هیئت ورزش بیماران خاص گروه هموفیلی گفت : مسابقات قهرمان کشوری بیماران خاص هموفیلی در سه رشته ورزشی به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.

رقیه کامران در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان؛ اظهارکرد: مسابقات قهرمان کشوری بیماران هموفیلی در رشته های پتانک، دارت، شطرنج در دو بخش آقایان و بانوان، از ۲۳ الی ۲۵ آذرماه سالجاری به میزبانی استان زنجان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۹۰ ورزشکار هیئت ورزش بیماران خاص گروه هموفیلی از سرتاسر کشور در این مسابقات به رقابت خواهند پرداخت افزود : دو نفر از ورزشکاران هموفیلی زنجان نیز در رشته های پتانک و دارت در این مسابقات حضور دارند .

دبیر اجرایی مسابقات قهرمان کشوری بیماران خاص گروه هموفیلی تصریح کرد: مسابقات رشته های ورزشی دارت و شطرنج در محل ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب و رشته پتانک نیز در محل زیرزمین انجمن خیریه کلیوی برگزار خواهد شد.

کامران ادامه داد : اختتامیه این مسابقات در ۲۵ آذرماه سالجاری در محل اتاق بازرگانی استان زنجان با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم با تمهیدات لازم اندیشیده شده مسابقات را به نحو شایسته میزبانی کنیم بیان کرد: برگزاری این رقابت ها نقش بسزایی در ایجاد شور و نشاط در جامعه ورزشی بیماران خاص دارد و در افزایش روحیه آن ها تاثیر فروان خواهد داشت.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha