رئیس شورای فرهنگ عمومی استان: قدردانی از عوامل برگزاری باشکوه مراسم چهلم شهدای شاهچراغ

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه بازتاب رویدادها و تولیدات فرهنگی در رسانه و فضای مجازی ضعیف است، گفت: مدیران و مسئولان استان فارس برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر رویدادهای فرهنگی و انعکاس خوب این رویدادها پای کار بیایند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس؛ آیت‌الله لطف‌الله دژکام اظهار کرد: مراسم چهلم شهدای شاهچراغ (ع) شامگاه پنجشنبه بسیار باشکوه و ارزشمند برگزار شد که جا دارد از همه دست‌اندرکاران و مردم شیراز تشکر و قدردانی ویژه‌ای داشته باشیم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس ادامه داد: با وجود برگزاری باشکوه این مراسم اما شاهد انعکاس خبری خوب و در خوری از این رویداد نبودیم؛ این موضوع نشان می‌دهد در تبلیغ کردن و انعکاس رویدادهای فرهنگی در استان فارس موفقیت چندانی نداریم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه باید تولیدات فرهنگی فاخر و خوب از رویدادهای فارس مورد تقدیر قرار بگیرند، افزود: برای برگزاری مناسبات مختلف باید تقسیم کار در استان فارس شکل بگیرد و از ظرفیت‌های مختلف استفاده شود.
غروب چهارشنبه چهارم آبان‌ماه ۱۴۰۱، تروریست تکفیری گروه داعش با حمله به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع)، زائران این حرم را به رگبار بست. این حمله تروریستی بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس، ۱۳ شهید و ۳۰ مجروح در پی داشته است.
مراسم چهلمین روز درگذشت شهدای حرم مطهر شاهچراغ(ع) بعداز ظهر پنجشنبه (۱۷ آذرماه۱۴۰۱) با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حرم مطهر برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha