استاندار خراسان جنوبی:رئیس جمهور دو روز مهمان خراسان جنوبی است

استاندار خراسان جنوبی گفت: رئیس جمهور ۲۴ و ۲۵ آذر مهمان خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، جواد قناعت ظهر امروز در شورای اداری خراسان جنوبی اظهار کرد: رئیس جمهور و برخی از وزرا روز پنج شنبه و جمعه این هفته ۲۴ و ۲۵ آذر ماه مهمان خراسان جنوبی خواهند بود.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در دوره دوم سفرهای استانی رئیس جمهور، خراسان جنوبی اولین استان مقصد است.

قناعت با تأکید بر اینکه این موضوع نشان علاقه رئیس جمهور به خراسان جنوبی است، ادامه داد: اینکه جزو استان‌های اول سفر رئیس جمهور هستیم یک نکته مثبت در بهره مندی از اعتبارات است.

قناعت ادامه داد: تاکنون هزار و ۷۴۵ میلیارد تومان از اعتبارات سفر اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی تخصیص یافته که ۹۰ درصد آن نقدی بوده است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در سفر نخست رئیس جمهور به خراسان جنوبی هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان نیز متمم اعتبارات گرفتیم.

قناعت افزود: بررسی آخرین وضعیت مصوبات دوره اول سفر، یکی از اهداف سفر رئیس جمهور است تا بدانیم چه میزان از تصمیمات دور قبل اجرایی شده و چه موانعی در مسیر راه وجود دارد.

وی با تأکید بر اینکه جذب سرمایه گذار و محرومیت زدایی از خراسان جنوبی از اهداف سفر رئیس جمهور است، اظهار کرد: در حوزه محرومیت زدایی حتماً مصوبات بسیار خوبی خواهیم داشت.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه رئیس جمهور در این سفر جلسه‌ای با سرمایه گذار بومی و غیر بومی خواهند داشت، گفت: در دور دوم سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی دیدارهای مردمی نیز برگزار می‌شود چرا که در دور اول سفر به واسطه شیوع کرونا این امکان وجود نداشت.

قناعت ادامه داد: دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم خراسان جنوبی روز پنج شنبه در استادیوم آزادی شهرستان بیرجند خواهد بود.

وی افزود: پیشنهاد دیدار مردمی بسیار هوشمندانه و فراتر از آبروی یک استان است بلکه نشان ارتباط صمیمانه مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: رسانه‌های معاند و استکبار جهانی از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کنند ولی این ارتباط‌ها و دیدارهای مردمی آبی بر روی آتش افروزی‌های مخالفان است.

قناعت اظهار کرد: رسانه‌های معاند مشکلات کشورهای غربی را نشان نمی‌دهند ولی مسائل و مشکلات ایران را چندین برابر مطرح می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه نظام اسلامی قوی‌تر از آن است که با اغتشاشات به آن آسیبی وارد شود، ادامه داد: انتظار است که مراسم دیدار رئیس جمهور با مردم خراسان جنوبی باشکوه برگزار شود.

استاندار خراسان جنوبی افزود: رئیس جمهور به برخی از شهرستان‌ها سفر خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha