شرکتهای خدمات رسان در  زیر ساخت‌ پروژه  مسکن ملی زنجان بی اعتنا هستند

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: متاسفانه در دوره اخیر شرایط نهضت ملی مسکن طوری جلو رفته است که شرکتهای خدمات رسان نسبت به ایجاد زیر ساختها در پروژه های مسکن ملی بی اعتنایی می کنندو اگر این روند ادامه داشته باشد در زمان تعیین شده پروژه ها به مردم واگذار نمی شود. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان ،اصغر اسماعیلی با بیان اینکه خوشبختانه پروژه متوقفی در پروژه های نهضت ملی مسکن در سایت غرب زنجان وجود ندارد اظهار کرد: تنها چند نگرانی در خصوص روند ادامه اجرا وجود دارد که برای روند رو به جلوی پروژه های نهضت مسکن ملی همراهی شرکتهای خدمات رسان را نیاز داریم.

وی تصریح کرد: بخش اعظمی از پروژه های نهضت ملی مسکن بیش از ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در این میان نیاز است امکانات روبنایی و زیر ساختها فراهم شود ولی متاسفانه شرکتهای خدمات رسان برخورد مطالبه گرایانه با راه و شهرسازی دارند و این اصلا خوب نیست‌.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه این شرکت ها به جای کمک برای پیشرفت پروژه های اقدام ملی مسکن، در این زمینه مانع ایجاد می کنند، افزود: متأسّفانه در دوره اخیر شرایط نهضت ملی مسکن طوری جلو رفته که شرکتهای خدمات رسان نسبت به ایجاد زیر ساختها در پروژه های مسکن ملی بی اعتنایی می کنند و اگر این روند ادامه داشته باشد در زمان تعیین شده پروژه ها به مردم واگذار نمی شود.

اسماعیلی تاکید کرد: ‌برای کاهش آورده و سرشکن شدن سهم آورده متقاضیان در پروژه های اقدام ملی مسکن در زمینه ایجاد زیرساخت ها، شرکت های خدمات رسان، اداره و شهرسازی را همراهی کنند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه اداره کل راه و شهرسازی استان توانسته در تامین زمین برای ساخت مسکن ملی موفق عمل کند و تاکنون هم به خوبی جلو رفته است بیان کرد : ولی در تامین زیر ساختها همکاری لازم از طرف شرکتهای خدمات رسان وجود ندارد.
شرکتهای خدمات رسان تعامل خوبی با اداره کل راه و شهرسازی ندارند

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه تمام اصول فنی در اجرای پروژه های مسکن ملی رعایت می شود، ابراز داشت: خوشبختانه درصد زیادی از پروژه های مسکن ملی از روند پیشرفت خوبی برخوردار هستند و تاخیر در تامین زیر ساختها ما را با مشکل رو به رو می کند.

اسماعیلی با بیان اینکه اولین پروژه مسکن ملی در غرب زنجان افتتاح می شود، افزود: اولین پروژه در این مجموعه تا آخر سال یا ۲۲ بهمن ماه افتتاح خواهد شد و تحقق این مهم هم نیازمند همراهی شرکتهای خدمات رسان است و باید با جدیت وارد میدان شوند.

وی ادامه داد: این امید را به مردم می دهیم که تا اواخر سال برخی از پروژه ها در غرب زنجان تحویل متقاضیان داده می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha