مقابله با کم فروشی و گران فروشی از مطالبات اصلی مردم ریگان است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ریگان در دیدار با رئیس اداره صمت این شهرستان، مقابله با گران فروشی و کم فروشی را یکی از مطالبات جدی مردم ریگان دانست و گفت: لازم است اداره صمت بیشتر و جدی تر از گذشته با این پدیده ها برخورد نماید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سید روح الله میرتاج الدینی دادستان عمومی و انقلاب ریگان در در دیدار با پرویز جلالی رئیس اداره صمت ریگان در جلسه ای که پیرامون نظارت بر واحدهای صنفی شهرستان برگزار شد، گفت: مقابله با گرانفروشی و کم فروشی یکی از مطالبات جدی مردم ریگان می باشد.

وی اظهار نمود: گزارش های مختلفی از گرانی کالاها و خدمات نسبت به شهرستان های همجوار و نیز تفاوت قیمت ها در خود شهرستان به دادسرا واصل می‌گردد و این زیبنده شهرستان نیست، که فروشگاه ها و واحدهای صنفی یک کالای مشابه را با قیمت هایی متفاوت ارائه کنند.

دادستان شهرستان ریگان با تاکید بر این موضوع که لازم است اداره صمت بیشتر و جدی تر از گذشته با این مسائل برخورد نماید، از جلالی رئیس اداره صمت ریگان درخواست کرد: بازرسان این اداره، نظارت از بازار را به صورت مستمر انجام داده و با متخلفان برخورد کنند و ضمن ارائه ماهانه به دادسرا، جهت سنجش عملکرد، نتیجه برخوردها را به اطلاع عموم مردم نیز برسانند.

میرتاج الدینی، بیان کرد: بی شک توفیق در این راه منوط به همراهی و همکاری مردم است و باید فرایند نظارت مردمی بر بازار تقویت شود.

وی همچنین تصریح کرد: از اداره صنعت، معدن و تجارت می خواهیم؛ علاوه بر سامانه های ارتباط تلفنی موجود, با استفاده از فضای مجازی و پیام رسان های بومی، فرآیند گزارش دهی مردمی را تسهیل ببخشد.

دادستان ریگان در خاتمه خاطرنشان کرد: قطعا دادسرا و شخص دادستان حامی اقداماتی است‌ که برای مقابله با پدیده شوم گرانفروشی و کم فروشی صورت می گیرد و پشتیبان جدی آن خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha