۹ خودرو گرفتار برف و کولاک در جاده تهم_چورزق امداد رسانی شدند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امدادگران هلال احمر زنجان شامگاه گذشته به ۹ خودروی گرفتار در برف و کولاک جاده تهم – چورزق امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، دکتر سید قاسم موسوی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: با وقوع کولاک برف در کیلومتر ۲۵ جاده کوهستانی تهم – چورزق ۹ خودرو در این مسیر ارتباطی با اختلال در تردد مواجه شدند.

وی اظهارداشت: نجاتگران جمعیت هلال احمر زنجان به ۲۷ نفر از سرنشینان خودروی های در راه مانده، امدادرسانی کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: درخواست امداد برای خودروهای گرفتار در برف و کولاک ساعت ۲۱ شب گذشته از طریق مردم به ندای امداد هلال احمر اطلاع داده شد و تیم عملیات جاده ای بیش از چهار ساعت اقدام به ارائه خدمات کردند.
موسوی تاکید کرد: تیمی از نجاتگران پایگاه کوهستان هلال احمر زنجان با تجهیزات و خودروی امدادی به در راه ماندگان خدمات امدادی ارائه دادند.

موسوی ادامه داد: یک خانواده گرفتار در برف و کولاک نیز به مدت هفت ساعت در پایگاه کوهستان هلال احمر زنجان اسکان داده شدند که با مساعد شدن شرایط جوی و با کمک امدادگران به مسیر خود ادامه دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه این امدادرسانی ها با همکاری نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام شد تأکید کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن دربرف و کولاک و حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز، برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امدادو نجات تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha