در آستانه سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی؛ مردم از طریق سامانه ۱۱۱ درخواست‌های خود را ثبت کنند

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: در آستانه سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی مردم می‌توانند بدون مکاتبه کتبی از طریق سامانه ۱۱۱ درخواست‌های خود از دولت را ثبت کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، احمد صالحی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اولین سفر از دور دوم سفرهای ریاست جمهور به خراسان جنوبی اختصاص یافته است، گفت: مرکز اطلاعات مردمی تلاش دارد در دور دوم سفرها خدمات رسانی خود را با استفاده از الگوی نوین نظام ارتباطات به مردم ارائه دهد.

وی افزود: با پیاده سازی اقدامات جدید نوین خدمات بهتری برای مردم مقاوم، ولایت مدار و شریف خراسان جنوبی در نظر گرفته شده است.

صالحی از تلاش دولت در محورهای مختلف ارتباطات مردمی با رئیس جمهور و هیئت دولت خبر داد و گفت: بیش از هزار نیرو در طول سه روز برای پاسخگویی در سامانه ۱۱۱ آماده ارائه خدمات هستند.

به گفته وی خدمات سامانه ۱۱۱ به صورت تلفنی و با ارائه کد ملی و اطلاعات فردی بدون نیاز به مکاتبه و درخواست مکتوب ارائه می‌شود که با کمترین وقت و سرعت عمل می‌توانند درخواست‌های خود را در سامانه ثبت کنند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ادامه داد: نزدیک به ۳۰ دستگاه، وزارتخانه و مجموعه‌های نهادهای دولتی و خدمات رسان هم با نمایندگان تام‌الاختیار وزرا دستگاه‌های مربوطه در محل ادارات کل خراسان جنوبی پاسخگوی مردم خواهند بود.

صالحی افزود: در تمام شهرستان‌ها و شهرهای استان وزرا و معاونان حضور خواهند داشت تا سلام و پیام رئیس جمهور را به مردم خراسان جنوبی ابلاغ کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha