بررسی و رفع مسائل و مشکلات قضائی مردم زنجان از اولویت های سفر است

رئیس قوه قضائیه گفت : در سفر امروز به زنجان تلاش خواهیم کرد مسائل و مشکلات قضائی مردم این استان را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، حجت اسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژاه ای صبح روز پنجشنبه(۲۴آذرماه) در بدو ورود به زنجان در فرودگاه این شهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم استان زنجان مردمی متدین، انقلابی، ولایتمدار و محب اهل بیت (ع) هستند اظهار کرد: امیدواریم با رفع مسائل و مشکلات بتوانیم خدمتی به این مردم متدین و غیور زنجان کنیم.

وی افزود: در سفر امروز به زنجان تلاش خواهیم کرد مسائل و مشکلات قضائی مردم این استان را برطرف کنیم و با اقشار مختلف مردم تا حد مقدور در زنجان و سایر شهرهای استان دیدار داشته باشیم.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: همچنین بررسی مسائل مربوط به قوه قضائیه است و این مجموعه که می‌تواند در رفع و بهبود این مسائل می‌کند از مهم‌ترین اهداف سفر به استان زنجان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان ، از برنامه‌های سفر یک روزه حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در چهاردهمین سفر استانی خود از زمان تصدی ریاست دستگاه قضا در استان زنجان، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان، دیدار با صنعتگران، تولیدکنندگان و کارآفرینان استان، حضور در شورای اداری و شورای قضائی و بررسی مشکلات قضائی استان و تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضائی و نشست خبری با خبرنگاران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha