رئیس جمهور در بدو ورود به بیرجند: احداث راه آهن به نتیجه رسیده است

رئیس جمهور در بدو ورود به بیرجند گفت:  احداث راه آهن و انتقال آب از انتظارات مردم خراسان جنوبی می باشد که مسئله راه آهن به نتیجه رسیده و مقدمات آن در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی؛ آیت الله رئیسی صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان جنوبی قرار گرفت و با گرامیداشت یاد شهدا و علمای استان در سخنانی بیان داشت: خراسان جنوبی استانی فرهنگی و علمی است که به داشتن فرهنگ و علم معروف است.
رئیس جمهور با تأکید بر این که نسبت به مردم خراسان جنوبی علاقه خاصی دارم، تصریح کرد: این استان دارای ظرفیت های بسیاری می باشد که در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفته است.
به گفته وی؛ در سفر اول مصوباتی بر اساس نیازهای استان داشتیم که با استفاده از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان اقدامات خیلی خوبی در این زمینه انجام شده است.
وی با بیان این که بعضی از پروژه ها و طرح ها اجرا و برخی دیگر هم در دست اقدام برای اجراست، گفت: احداث راه آهن و انتقال آب به خراسان جنوبی از انتظارات مردم استان است.
رئیس جمهور با بیان این که راه آهن به نتیجه رسیده و اقدامات مقدماتی آن در حال انجام است، گفت: روند کار مسکن ملی را خودم در همه استان ها دنبال می کنم و در این حوزه اقدامات خیلی خوبی در خراسان جنوبی انجام شده است.
آیت الله رئیسی پیگیری مصوبات سفر اول و رفع موانع موجود در این خصوص را از اهداف این سفر اعلام کرد و افزود: با وجود همه کارشکنی های دشمن ، مردم ایران اسلامی با مقاومت در برابر توطئه های دشمن به راه خود که توسعه و پیشرفت ایران است ادامه می دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha