راه اندازی دو بخش زایشگاه و دیالیز در بیمارستان رودبار جنوب

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، از افتتاح دو طرح درمانی زایشگاه و دیالیز با مشارکت خیرین و این دانشگاه در بیمارستان رودبار جنوب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر علی اصغر خیرخواه در آئین بهره برداری از دو طرح درمانی بیمارستان رودبار جنوب گفت: با توجه به نیاز مبرم این شهرستان و آمار قابل توجه موالید این منطقه، راه اندازی زایشگاه از ضروریات بود.

وی افزود: بر این اساس با مشارکت خیران سلامت و دانشگاه علوم پزشکی جیرفت زایشگاه بیمارستان با زیربنای ۶۰۰ متر مربع و اعتباری بیش از ۷ میلیارد تومان احداث و تجهیز شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، با اشاره به راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان رودبار جنوب نیز، تصریح کرد: با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و خیران سلامت، این بخش نیز با زیربنای ۱۸۰ مترمربع و با اعتباری بیش از ۳ میلیارد تومان احداث و تجهیز شد، تا گامی مهم در درمان بیماران منطقه برداشته شود.

دکتر خیرخواه از طرح خیرساز بخش تالاسمی بیمارستان رودبار جنوب نیز نام برد و بیان کرد: این طرح نیز با مشارکت خیران و دانشگاه هم اکنون در حال احداث است و امیدواریم با افتتاح این طرح گام دیگری در جهت درمان و کمک به بیماران تالاسمی این شهرستان برداریم.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت خیران در حوزه سلامت، از ضروریات منطقه جنوب کرمان است که فقط محدود به بخش درمان نیست، از خیران دعوت می‌ کنیم در تمامی حوزه‌ ها کمک حوزه سلامت جنوب کرمان باشند و به یاری ما بشتابند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha