نقش مهم نیروهای حراست و حفاظت فیزیکی در حفاظت از سرمایه های مادی و معنوی

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش در همایش آموزشی_ توجیهی کارکنان حفاظت فیزیکی آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان گفت: نیروهای حراست و حفاظت فیزیکی نقش موثری در حفظ امنیت و صیانت از سرمایه های مادی و معنوی سازمان ها دارند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مصطفی عطاران با اشاره به آیه شریفه أَلَمْ أَعْهَدْ إِلَیْکُمْ یَا بَنِی آدَمَ أَنْ لَا تَعْبُدُوا الشَّیْطَانَ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُبِینٌ ﴿۶۰﴾ سوره یاسین خاطر نشان کرد: راه سعادت انسان بندگی خدا و دوری از شیطان است.

وی با تاکید بر اینکه حاج قاسم انسانی مخلص، با هوش و فداکار بود، افزود: حاج قاسم همیشه در صراط مستقیم زندگی کرد و در همین راه شهید شد و تمامی دوران عمر شریف خود را در میدان بود.

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه همه تلاش دشمن و شیطان این است که بندگان خدا را اغوا کند، تاکید کرد: این اقدام شیطان ناشی از تکبر و خود خواهی شیطان بود، که نمی خواست در برابر انسان کرنش کند، پس طغیان کرد و قسم خورد که همه بندگان خدا را اغوا کند و ذهن های افراد را در تحت فرمان خود قرار داده و به راه باطل بکشاند.

عطاران با بیان اینکه حاج قاسم در برابر جنود شیطان مجاهد فی سبیل‌الله بود، تصریح کرد: نقش شیطان گول زدن انسان ها، تفکر خطا را به نام تفکر صحیح جا زدن و باطل را به جای حق جا زدن است، که در وجود حاج قاسم هیچ وقت نفوذ نکرد.

وی ابراز داشت،: شیطان همه را گول می زند غیر از افراد مخلص را که کار خالصانه برای خدا انجام می دهند و فقط برای خدا خدمت می کند، که شهید قاسم سلیمانی مصداق انسان مخلص است که حضور، جهاد، رفتار، کردار و شهادت او بر ملت تاثیر گذار خواهد بود.

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: ۴۳ سال، دشمنان مستمرا به دنبال شکست انقلاب هستند و با استفاده از ابزارهای گوناگون، بر اساس مقتضای زمان و با استفاده از روش های مختلف ماهواره، رادیو، تلویزیون و امروز فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به ارزش های نظام اسلامی هستند.

عطاران با بیان اینکه از حفاظت فیزیکی حسن خلق را یاد گرفتم، گفت: تواضع و فروتنی، ابراز ارادت به پیشکسوت و سالخورده و جوانی که خواسته ای دارد، اقتدار عمل، خویشتن داری، صبوری و توصیه به صبر، امانتداری و حفظ اسرار از مهمترین ویژگی های کارکنان حفاظت فیزیکی است.

وی خاطرنشان کرد: تحقق اهداف تربیتی و آموزشی در نظام تعلیم و تربیت مدیون و مرهون امنیتی می باشد که در حفاظت فیزیکی ادارات فراهم شده است.

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش گفت: نیروهای حراست و حفاظت فیزیکی نقش موثری در حفظ امنیت و صیانت از سرمایه های مادی و معنوی سازمان ها دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha