فتنه های دشمن نمی‌تواند خللی در اراده مردم ایران ایجاد کند

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همواره دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی ایران بودند گفت: تمامی فتنه ها توسط مردم خنثی شد و در حال حاضر نیز فتنه ها نمی‌تواند خللی در اراده مردم ایران ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، سردار جهانبخش کرمی روز شنبه (۲۶آذرماه)در پانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع)و تجلیل از سربازان نمونه استان اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همواره دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی از طریق جنگ تحمیلی، ایجاد فتنه توسط منافقین، هجمه و جنگ روانی بودند که تمامی این فتنه ها توسط مردم خنثی شده است.

وی با بیان اینکه مردم همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند افزود: ۲۲۰ هزار شهید دوران دفاع مقدس گواه این ادعاست که حتی یک وجب از خاک به دست دشمنان نیفتاد و ما شاهد خلق صحنه‌های زیبای تاریخی در این جنگ بودیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان با بیان اینکه جنگ تحمیلی جنگ تمام عیار بین استکبار و اسلام و بین حق و باطل بود بیان کرد: می‌توان اذعان داشت همه فتنه های سال‌های اخیر، فتنه جهانی علیه انقلاب اسلامی بوده که بیش از ۲۶۰ شبکه فارسی زبان و بیش از ۱۸ هزار شبکه ماهواره‌ای علیه انقلاب به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند.

سردار کرمی با بیان اینکه تمام اتاق‌های فکر، سیاسی، نظامی، امنیتی دشمن با استفاده از جنگ روانی بر علیه جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند افزود: متأسفانه برخی جوانان فریب فضاهای مجازی را خورده و در دام آنها افتادند که منجر به شهید شدن تعداد زیادی از هموطنان شدند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، تصریح کرد: دشمنان با وجود جنایت‌های بی‌شماری که در این کشور به پا کردند اما در مقابل اراده شکست ناپذیر الهی و انقلابی ملت ایران شکست خوردند.

وی تأکید کرد: باید در فتنه‌ها به دلیل غبارآلود بودن فضا هوشیار باشیم تا بتوانیم حق از باطل را تشخیص دهیم و باید برای اینکه از فتنه‌ها مصون بمانیم از ولایت فقیه که شاخص، معیار و میزانی است که ما را به راه حق هدایت می‌کند اطاعت کنیم.

این مسئول تصریح کرد: امروز نام جمهوری اسلامی در دنیا می‌درخشد و این فتنه‌ها نمی‌تواند خللی در اراده مردم ایجاد کند.

سردار کرمی با بیان اینکه پایه‌های محکم نظام جمهوری اسلامی ایران خون شهدا هستند افزود: سربازان زینت کشور و بازوان توانمند نیروهای مسلح هستند و سربازی یعنی سر باختن برای دفاع از کیان، خاک، ناموس وطن و باید در این راه از هیچ مجاهدتی دریغ نکنید و مراقب فضاها و فتنه‌هایی ایجاد شده توسط دشمنان باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha