بیش از ۶۰۰ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ زنجان

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان  زنجان گفت: طی ۸ ماهه سالجاری ۶۰۳ هزار تماس مردمی  با فوریتهای پلیسی ۱۱۰ صورت گرفته که بیش تر این تماس ها منجر به عملیات انتظامی شده است .

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا )زنجان؛سرهنگ "حمیدرضا قدیمی با اعلام این خبر اظهار کرد : از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۶۰۳ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان قرار شده که بیش تر این تماس ها منجر به عملیات انتظامی و مابقی منجر به مشاوره و راهنمایی امدادخواه شده است که نشان از اعتماد مردم به مجموعه پلیس است.

وی با اشاره به اهمیت عملکرد مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در رسیدگی به امور انتظامی، اجتماعی و ترافیکی شهروندان، گفت: سامانه پلیسی ۱۱۰، به عنوان پل ارتباطی مردم با پلیس در هر لحظه از شبانه روز آماده ارایه خدمات در ابعاد مختلف به شهروندان می باشد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان، بیان داشت: از آنجا که در بروز حوادث یا جرایم در مواقع حساس و ضروری راحت‌ترین راه دسترسی شهروندان به پلیس، شماره تلفن ۱۱۰ است،سامانه ۱۱۰ استان با ۹ خط فعال، به صورت شبانه روزی در اختیار شهروندان قرار گرفته و مردم استان زنجان می‌توانند، در هر ساعت از شبانه روز با این سامانه ارتباط برقرار کنند.

سرهنگ قدیمی با اشاره به این که فلسفه راه‌اندازی سامانه پلیسی ۱۱۰، تحقق شعار پلیس پاسخگو، است تصریح کرد: همچنین سامانه پیامک ۱۱۰ با سر شماره ۰۲۴۱۱۰ آماده خدمات به افراد سخت گویش و ناشنوا میباشد.

وی با تأکید بر افزایش توان عملیاتی پلیس در مقابله با جرایم، خاطر نشان کرد:از یک سو حضور به موقع پلیس موجب افزایش احساس امنیت در جامعه شده و از سوئی دیگر، مردم نیز پلیس را ملجا و پناهگاه مطمئنی برای حل مشکلاتشان می دانند که آماده پاسخگویی به مطالبات و خواسته های به حق شهروندان را در حوزه مسائل انتظامی، ترافیکی و اجتماعی دارد.

این مسئول در پایان از مردم درخواست کرد: شهروندان هرگونه گزارشات و اخبار در خصوص جرائم را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha