آماده باش کامل دستگاه های خدمات رسان زنجان برای ورود به فصل زمستان 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان گفت : دستگاه مختلف خدمات رسان استان برای حضور و ورود به فصل زمستان در آمادگی کامل قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ؛ سردار محمد طراقیه روز دوشنبه (۲۸ آذرماه) در طرح زمستانه پلیس اظهار کرد: هدف از اجرای رزمایش زمستانه نشان دادن روح همکاری و هم افزایی بین دستگاه های خدمات رسان و همچنین عبور و مرور آسان و تسهیل در رفت و آمد محور های مواصلاتی برف گیر استان است‌ تا شاهد کمترین حوادث جاده ای در استان باشیم.

وی با بیان اینکه پلیس امنیت سایر دستگاه های خدمات رسان در این طرح خدمت گذار مردم هستند افزود: قصد و نیت خدمت رسانی به مردم است و از هیچ تلاش و کوششی برای امنیت مردم در محور مواصلاتی دریغ نخواهیم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه رسانه نقش بسیار پررنگی در کاهش حوادث ها بخصوص حوادث جاده ای می‌تواند داشته باشد افزود : اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص شرایط جوی، زمان سفر ،الزامات سفر و رعایت نکات ایمنی و... می‌تواند بسیار اثر بخش باشد .

سردار طراقیه با بیان اینکه طبق آمارها حوادث جاده ای به صورت محسوس با کاهش مواجه شده است افزود : طبق گزارشات همچنین ۱۶ درصد تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی افزایش پیدا کرده و انتقادات نیز ۳۸ درصد با کاهش روبرو شده است .

آماده باش کامل دستگاه های خدمات رسان برای ورود به فصل زمستان

در ادامه سید محمد شعاعی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان در ادامه با بیان اینکه هدف از این مانور طرح زمستانه نشان دادن آمادگی دستگاه های مختلف خدمات رسان برای ورود به فصل زمستان است افزود: همه ما می‌دانیم که اگر فعالیتی در سطح استان اتفاق می‌افتد و آرامش و آسایشی در شهر حاکم است به دلیل حضور مؤثر دستگاه های خدمات رسان علی الخصوص نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه دستگاه مختلف برای حضور و ورود به فصل زمستان در آمادگی کامل قرار دارند بیان کرد: انشاالله بتوانیم در ایام زمستان، زمستان کم حادثه و کم حاشیه و پر بارشی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha