استاندار فارس: روش برگزاری دروس معارف نیازمند تحول است

استاندار فارس گفت: یکی از مواردی که نیاز به تحول دارد روش برگزاری دروس معارف و کلاس های دینی و اعتقادات دینی در مدارس است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه در همایش تخصصی مدیریت نوین روابط عمومی در شیراز، ضمن تاکید بر لزوم پرورش افراد در زمینه مسائل مختلف، افزود: باید دوره مربی پروری راجع به تبیین مسائل مختلف از جمله مساله انقلاب و اینکه چرا در کشور انقلاب صورت گرفت یا تبیین دفاع مقدس، حجاب، استقلال و ... برگزار شود.
وی ادامه داد: زمان آن رسیده که تحول جدی برخی حوزه ها ایجاد شود، همچنان انقلاب ما مظلوم و غریب است و به نظر می‌رسد در انجام جهاد تبیین افرادی کاملا مسلط باید حضور داشته باشند و دلایل انقلاب را در کشور توضیح دهند.
وی با اشاره به اخراج کشورمان از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد افزود: غربی ها شرم نمی کنند که در حالی که خودشان به بی شرمانه ترین اشکال از زن استفاده ابزاری می کنند کشور ایران از این کمیسیون اخراج می کنند: آن هم کشوری که آنقدر طرفدار حقوق زن است که اگر تبیین می شد هیچ کشوری به پای آن نمی رسید.
استاندار فارس بیان کرد: امروز اقیانوسی از شبهه با عمق بسیار کم در کشور وجود دارد که با یک محیط علمی و منطقی می توان این شبهات را برطرف کرد و این همان احیای نفسی است که قرآن می فرماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha