اطلاع رسانی اجلاسیه سراسری نماز بصورت ویژه و جدی در دستور کار قرار گیرد

دکتر ایمانیه با اشاره به برگزاری اجلاسیه سراسری نماز در استان، گفت: در این طرح، از همکاری مساجد نزدیک به مدارس استفاده شود. نمایشگاه سراسری آثار مرتبط با نماز برگزار و از برگزیدگان بصورت شایسته تقدیر شود. وی بر ضرورت انعقاد تفاهم نامه با سازمان های درگیر در اجرای این اجلاسیه تاکید کرد و افزود: پیوست رسانه‌ای اجلاسیه سراسری نماز بصورت ویژه و جدی در دستور کار گیرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در یکصد و پنجاه و چهارمین شورای آموزش و پرورش استان، توجه به کیفیت و تمرکز زدایی را دو اصل مهم و قابل توجه در نظام تعلیم و تربیت دانست و گفت: برخی مطالب تدریس شده در مدارس، کاربردهای لازم را ندارد.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه دانش آموزان ما، نسبت به مفاخر ملی و مذهبی کشور آشنایی مناسبی ندارند، اظهار داشت: آموزش و پرورش، صاحب نظران و اساتید خبره در رشته های مختلف را، در قالب کمیته کارشناسی به منظور اصلاح روش های تدریس فعلی گردهم آورد؛ نتیجه این کمیته جهت تصویب به وزارتخانه منعکس شود. نتایج حاصل از اجرای طرح را در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار می دهیم تا در سراسر کشور اجرایی شود.

دکتر ایمانیه با اشاره به برگزاری اجلاسیه سراسری نماز در استان، گفت: در این طرح، از همکاری مساجد نزدیک به مدارس استفاده شود. نمایشگاه سراسری آثار مرتبط با نماز برگزار و از برگزیدگان بصورت شایسته تقدیر شود.
وی بر ضرورت انعقاد تفاهم نامه با سازمان های درگیر در اجرای این اجلاسیه تاکید کرد و افزود: پیوست رسانه‌ای اجلاسیه سراسری نماز بصورت ویژه و جدی در دستور کار قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به ضرورت مولد سازی و ایجاد ارزش افزوده املاک، خواستار همکاری ویژه سازمان آموزش و پرورش با شهرداری ها و مجمع خیرین مدرسه ساز شد و تاکید کرد: تا مهرماه ۱۴۰۲ کمبود نمازخانه مدارس متوسطه را مرتفع کنید.

رئیس شورای اموزش و پرورش استان خواستار هم‌فکری اولیاء، دانش آموزان، ائمه جماعات مدارس، دبیران و مدیران مدارس در خصوص ارائه راه‌های جذب دانش آموزان به اقامه نماز شد و افزود: آموزش و پرورش استان به منظور استفاده دانش آموزان مقاطع متوسطه از مرکز استنادی جهان اسلام، با این مرکز تفاهم نامه همکاری منعقد نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha