توزیع ماهانه ۱۰ هزار تن آرد به واحد های خبازی استان زنجان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه به طور میانگین ماهانه ۱۰ هزار تن آرد در بین ۱۶۰۰ واحد نانوایی سطح استان توزیع می شود گفت: از اول فروردین تا ۳۰ آذر ماه سالجاری بیش از ۸۹ هزار تن آرد در سطح استان زنجان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان ، ولی اله زمانی اظهار کرد: بیش از ۸۹ هزار تن (۲ میلیون و ۲۲۵ کیسه ۴۰ کیلوگرمی) بین واحدهای خبازی، صنف صنعت و نیروهای مسلح توزیع انجام شده است.

وی افزود: به طور میانگین ماهانه ۱۰ هزار تن آرد در بین ۱۶۰۰ واحد نانوایی سطح استان توزیع می گردد که از آن حدود ۷۰۰ نانوایی در شهر زنجان قرار دارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه توزیع آرد نانوایی ها از طریق سامانه یکپارچه مدیریت آرد انجام می شود، ادامه داد: این سامانه با هدف نظارت بر توزیع و جلوگیری از خروج آرد از شبکه در دو بخش انجام می شود، یک بخش نظارت حمل آرد از کارخانه تا نانوایی و بخش دوم سامانه فروش بدون نظارت بر حمل آرد صورت می گیرد.

زمانی تصریح کرد: استان زنجان دارای شش کارخانه آرد سازی می باشد و آرد تولید شده به وسیله شرکت‌های حمل و نقل و خود حمل توزیع می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha