۴ کشته و مصدوم  در برخورد رخ به رخ سواری با آمبولانس در جاده  زنجان- بیجار

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برخورد رخ به رخ  یک دستگاه پژو ۴۰۵ با آمبولانس در مسیر زنجان به بیجار ۲ کشته و ۲ مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، سید قاسم موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژوه ۴۰۵ با یک دستگاه آمبولانس ساعت ۱۰:۱۰ صبح امروز در کیلومتر ۷۵ جاده زنجان - بیجار به صورت رخ به رخ برخورد کردند.

وی افزود: این حادثه ساعت ۱۰:۱۵ به ندای امداد جمعیت هلال احمر استان زنجان اعلام و بلافاصله ۲ تیم عملیات جاده ای از شهرستان ایجرود به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تعداد حادثه دیدگان چهار نفر بودند که راننده آمبولانس و پژوه ۴۰۵ در دم فوت کردند که رهاسازی توسط تیم های عملیاتی هلال احمر انجام و ۲ مصدوم حادثه نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی استان زنجان منتقل شدند.

موسوی با بیان اینکه پایان این عملیات ساعت ۱۲:۰۵ دقیقه بود اظهارداشت: برای این عملیات یک دستگاه آمبولانس، خودروی نجات و ست هیدرولیک بکارگیری شد و همچنین امداد رسانی با همکاری اورژانس، پلیس راه، راهداری ، نیروی انتظامی و آتش نشانی انجام شد.

وی افزود : این آمبولانس متعلق به بیمارستان شهرستان تکاب حامل مادر باردار بود.

این مسئول یادآوری کرد: هموطنان می توانند در صورت گرفتار شدن در حوادث و بلایا در هر ساعت از شبانه روز با ندای امداد ۱۱۲ تماس برقرار کرده و خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha