چراغ تئاتر به همت هنرمندان و مردم روشن ماند

مدیر روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر ضمن قدردانی از تماشاگران هنرهای نمایشی در ایام سخت و دشوار اخیر برای تنها نگذاشتن اهالی تئاتر، تاکید کرد که هنرمندان هم چراغ تئاتر را روشن نگه داشتند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت،علیرضا سعیدی در برنامه «تقاطع فرهنگ» رادیو گفت‌وگو با اشاره به نمایش‌هایی که در مجموعه تئاتر شهر در حال اجراست، در خصوص بهسازی این مجموعه فرهنگی هنری اظهار کرد: سال هاست در خصوص تعیین حریم مجموعه تئاتر شهر مباحثی در حوزه‌های شهری، معماری، فرهنگی و هنری مطرح می‌شود.

وی با اشاره به ورود وزارتخانه‌های میراث فرهنگی و ارشاد و نیز شورای شهر و شهرداری تهران به این مسئله گفت: تا این لحظه شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه نبودیم.

سعیدی در عین حال ابراز امیدواری کرد در روزهای پیش رو و نیز ایام منتهی به جشنواره تئاتر فجر شاهد اقدامات خوب و موثری در زمینه بخش بیرونی تئاترشهر باشیم.

وی ادامه داد: حوزه داخلی نیز به ما مرتبط است و بهسازی راهروهای مجموعه را شروع کرده‌ایم.

سعیدی با بیان این که بهسازی این بخش شاید برای مخاطبان چندان مهم نباشد، افزود: بهسازی این منطقه از ساختمان در زمان قدم زدن تماشاگران و رفتن به سمت سالن‌ها و نیز برای عوامل پشت صحنه مهم است.

وی توضیح داد: به همت وزارت ارشاد و مدیریت مجموعه تئاتر شهر اتفاقات خوبی افتاده و راهروهای مجموعه ضمن بهسازی و تعمیر پذیرای تماشاگران خواهد بود.

مدیر روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر در خصوص ساماندهی دست فروشانی که اطراف این ساختمان فرهنگی پرسه می‌زنند، گفت: این نکته بسیار مهمی است و شخصا از طرف مجموعه تئاتر شهر از خبرنگاران به منظور طرح این موضوعات قدردانی می‌کنم.

به گفته سعیدی با وجود پیگیری‌ها هنوز اقدام عاجلی صورت نگرفته است و حتی تا هفته گذشته شخصا شاهد دستبرد دیگری در محوطه بیرونی بوده است.

وی ادامه داد: امیدواریم به واسطه همدلی و همفکری شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم.

سعیدی با اشاره به میزبانی تئاتر شهر از جشنواره صاحبدلان گفت: فعلا برنامه دیگری نداریم تا تصمیمات لازم اتخاذ شود و از تمام هنرمندان تئاتر نهایت تشکر را دارم که در روزهای سخت و دشوار دست به دست هم دادند تا چراغ تئاتر روشن بماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha