با مشترکین پرمصرف گاز برخورد می شود

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان گفت: با توجه به برودت هوا و افزایش مصرف گاز طبیعی تاکید می شود مشترکین عمده و جزء در مصرف بهینه گاز جدیت لازم را به کار گیرند و در صورت عدم توجه با متخلفین برخورد می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ منوچهر فلاح در نشست هماهنگی مدیریت گاز زمستانی که با حضور جمعی از روئسای ارشد شرکت گاز استان کرمان تشکیل گردید، بیان کرد: اجرای پایش مصارف گاز ساختمان های اداری توسط کارکنان بسیجی شرکت گاز بطور مستمر و با حساسیت انجام و گزارش های مربوط به آن، جهت ارائه به شرکت ملی گاز ایران ارسال می گردد.

وی افزود: برای آمادگی و استقبال از روزهای سرد سال، تا کنون چندین جلسه با استاندار و معاونان ایشان و مدیر کل بحران استانداری کرمان برگزار و تمهیدات لازم برای آغاز زمستان پیش‌ رو انجام شده و شهروندان نیز باید با مصرف بهینه و مناسب، ما را در بهبود خدمت‌ رسانی همراهی کنند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان ابراز داشت: همشهریان با نگه‌ داشتن دمای منازل و محل کار خود در دمای مطلوب که ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌ گراد است، نقش مهمی در صرفه‌ جویی و استمرار گازرسانی، حتی به سایر هموطنانمان در دیگر نقاط سردسیر کشور ایفا می کنند.

به گفته فلاح به لطف پروردگار و با تلاش شبانه روزی خدمت رسانان عرصه گاز در کشور و کرمان در حال حاضر در تامین گاز مشترکین خانگی و تجاری شمال و جنوب استان هیچ مشکلی نمی باشد.

لازم به ذکر است تشکیل جلسات کارشناسی برای هماهنگی بیش از پیش برنامه های مدیریت مصرف و همکاری های فنی، اطلاع رسانی منسجم رسانه ای و تشکیل کارگروه مدیریت مصرف از جمله مهم ترین تصمیمات اتخاذ شده در این نشست هماهنگی زمستانی مدیریت گاز به شمار می رود.

شرکت گاز استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha