برپایی نمایشگاه موجب افزایش انگیزه مددجویان بهزیستی می شود

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان در آئین اختتامیه نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جامعه هدف بهزیستی این شهرستان گفت: برپایی نمایشگاه های بهزیستی موجب افزایش انگیزه و توانمند سازی مددجویان می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر علی یعقوبی پور، فرماندار ویژه سیرجان در آئین اختتامیه نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جامعه هدف بهزیستی با اشاره به کشف توانمندی و شکوفایی نبوغ معلولین و مددجویان بهزیستی گفت: در این نمایشگاه معلولین و مددجویان بهزیستی سیرجان با راه اندازی ۳۵ غرفه به مدت ۴ روز توانمندی های خود را به معرض نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه برپایی این نوع نمایشگاه ها علاوه بر توانمندسازی، موجب افزایش انگیزه و معرفی محصولات مددجویان به شهروندان می شود، افزود: با برپایی این نمایشگاه اندکی از توانمندی های مددجویان را شاهد بودیم و مطمئنا معلولین و مددجویان بهزیستی مستعد توانمندی های بیش از این دارند که با برگزاری نمایشگاه های بیشتر و آموزش های تخصصی بیش از پیش استعدادهای این عزیزان شکوفا خواهد شد.

فرماندار سیرجان از شهروندان درخواست کرد: به منظور حمایت از عزیزان بهزیستی؛ مدیران و مردم شهرستان هدایای مورد نیاز خود را از این گونه مراکز خریداری نمایند.

شایان ذکر است؛ آیین اختتامیه نمایشگاه توانمندی‌ ها و دستاوردهای مددجویان بهزیستی شهرستان سیرجان، با حضور دکتر یعقوبی فرماندار ویژه سیرجان، بردستانی سرپرست بهزیستی، سایر مسئولین و کارکنان بهزیستی شهرستان در سالن ورزشی شهید فیاض بخش برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha