ناوگان اتوبوسرانی زنجان به ۱۰۳ دستگاه اتوبوس رسید

رئیس اتوبوس رانی زنجان گفت : در حال حاضر ۹۱ دستگاه اتوبوس  در خطوط اتوبوس رانی زنجان فعال است که با اضافه شدن ۱۲ دستگاه اتوبوس جمع ناوگان اتوبوسرانی به ۱۰۳ دستگاه اتوبوس رسید .

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، داوود نوری عصر روز پنجشنبه(۸ دی ماه) در آیین رونمایی ۱۲دستگاه اتوبوس جدید ناوگان حمل و نقل زنجان با بیان اینکه ۴۱ دستگاه اتوبوس از شرکت های مختلف خریداری شده است اظهار کرد: از این تعداد ۱۸ دستگاه اتوبوس از شرکت اوقاف و ۲۳ دستگاه نیز از شرکت ایران خودرو دیزل خریداری شده است .

وی با اشاره به اینکه قسمت اول اتوبوس های خریداری شده تحویل گرفته شده است افزود: امیدواریم طبق وعده های داده شده مسئولین کشوری بقیه دستگاه ها نیز تا آخر سال جاری یا اوایل سال آینده به ناوگان حمل و نقل اضافه خواهد شد .

رئیس سازمان اتوبوس رانی زنجان با بیان اینکه علاوه بر اتوبوس، ۳۶ دستگاه مینی بوس دو درب و ۲۵ دستگاه ون با ظرفیت ۱۳ نفر نیز خریداری شده است بیان کرد : این تعداد مینی بوس و ون نیز در دهه فجر سال جاری تحویل ناوگان اتوبوسرانی خواهد شد .
نوری با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۱ دستگاه اتوبوس در حال اجرا در خطوط اتوبوس رانی زنجان فعال است خاطرنشان کرد: جمع کل ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی زنجان بعد از تحویل اتوبوس های جدید به ۱۹۳ دستگاه حمل و نقل عمومی شهری  خواهد رسید .

وی با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته برای این اتوبوس ها بیان کرد: ۱۲۱ میلیارد تومان اعتبار برای این امر تخصیص یافته بود که همگی در وجه شرکت های سازنده پرداخت شده است.

این مسئول با اشاره به بازسازی ۲۵ دستگاه اتوبوس قدیمی خاطرنشان کرد: برای این امر نیز نیز هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان صورت گرفت و این ۲۵ دستگاه در حال حاضر در خطوط اتوبوس رانی شهر زنجان فعال هستند .

نوری در پایان گفت : امیدواریم با اضافه شدن ناوگان به خطوط اتوبوس رانی زنجان بتوانیم خدماتی که درخور شایسته مردم زنجان است را ادا کنیم.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha