امداد رسانی به ۱۸ نفر توسط نجاتگران پایگاه خانه سرخ سیرجان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: نجاتگران پایگاه بین جاده ای خانه سرخ جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان، به ۱۸ فرد گرفتار در برف و کولاک در محور سیرجان به کرمان امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا فلاح، گفت: با ورود سامانه بارشی به استان کرمان از حدود ساعت ۳ بامداد روز گذشته به استان کرمان و حرکت این سامانه بارشی از سمت غرب به استان کرمان، شاهد بارش برف و کولاک در برخی از جاده‌های استان بودیم.

وی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته نجاتگران پایگاه خانه سرخ سیرجان به مسافرینی که در محور سیرجان به کرمان در برف و کولاک گرفتار شده بودند، امدادرسانی کردند، گفت: در این مدت امدادرسانی نجاتگران پایگاه خانه سرخ به ۱۸ نفر گرفتار در برف و کولاک در محور کرمان به سیرجان انجام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان تصریح کرد: این عملیات امدادرسانی به مدت ۱۱ ساعت به طول انجامید و در این مدت، جاتگران هلال احمر بین در راه ماندگان این محور بسته‌ های غذایی و آب معدنی توزیع کردند.

فلاح؛ با اشاره به نقص فنی یک خودرو در این محور خاطرنشان کرد: اعضای یک خانواده ۴ نفره نیز توسط نجاتگران پایگاه خانه سرخ اسکان اضطراری داده شدند.

جمعیت هلال احمر استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha