بیانیه رییس و کارکنان علوم پزشکی لارستان به مناسبت ۹ دی ماه

بمناسبت حماسه نهم دی رییس و کارکنان علوم پزشکی لارستان بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس،بمناسبت حماسه نهم دی رییس و کارکنان علوم پزشکی لارستان بیانیه ای صادر کردند.

۹ دی ماه، یوم‌الله بصیرت و حماسه میثاق با ولایت است و تعبیر “انقلاب سوم” اهمیت و جایگاه والای این روز را در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی نشان میدهد.

در این روز سرنوشت‌ساز، مردم ایران اسلامی توطئه‌ای که درآن خبیثان روزگار، به بهانه دفاع از آزادی و حقوق ملت، سه اصل محوری انقلاب اسلامی یعنی “مردم”، “مکتب” و “رهبری” را نشانه رفته بودند را با درایت خود و رهنمود های داعیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خنثی کرده و پیروزی افتخار آفرینی را رقم زدند تا بار دیگر شکستی سنگین و یاس و ناامیدی را برای دشمنان ایجاد کردند

“نهم دی” تجلی بصیرت و هشیاری مردمان متوکلی است که در دامانشان قهرمانانی چون شهید حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته‌اند. گذر تاریخ از ۹ دی به ۱۳ دی چه زیبا توالی مفاهیم ارزشمند “بصیرت و هوشیاری” و “شجاعت و ایثار” را به هم پیوند می‌دهد و ثمره انقلاب سوم را اخراج استکبار جهانی از این منطقه قرار می‌دهد.

شاید تقدیر الهی در خلق چنین توالی مقدسی، نشان دادن اهمیت و لزوم بصیرت و درایت در جامعه برای پروراندن انسان‌های شجاع و دلیر باشد. انسان‌های دلیر و آزاده‌ای که جانانه در مقابل دشمن برای پاسداری و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی سینه سپر کرده‌اند و در مقابل شیاطین با عزمی راسخ ایستاده‌اند.

شهید حاج قاسم سلیمانی نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی است. این انسان بزرگ جز جهاد و شهادت در راه عزت اسلام و مظلومان جهان، اندیشه‌ای در سر نداشت و زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان و ستمگران نمود و سرانجام در بامداد روز ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ به فیض رفیع شهادت نائل آمد. روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

اکنون و در آستانه رخدادی دوباره از اقدامات و تلاش‌های مستکبران در راستای ایجاد تفرقه با سو استفاده از مشکلات موجود که صدالبته نیازمند تدبیر و رسیدگی است، پیوند خود را با سردار شهید تازه کرده و با تکیه بر باورهای اسلامی و وطن پرستی خود، باز هم محکم و استوار در برابر این دسیسه ها قد علم می کنیم و بار دیگر بیعت خود را با ولایت و برائت از دشمنان اعلام میداریم.

چه خوش گفت امام امت که «حاشا که خلوص عشق موحدین جز به ظهور کامل نفرت از مشرکین و منافقین میسر گردد»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha