بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لارستان به مناسبت نه دی ماه ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لارستان به مناسبت نه دی ماه ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، همزمان با حماسه نهم دی،روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لارستان بیانیه ای صادر کرد.

بسمه تعالی

فَاصْبرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ …

رهبر فرزانه انقلاب: ۹دی‌ماه روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است.

حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید. حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان‌ برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است. مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

حماسه ۹ دی نشان داد که ملت ایران زنده و بیدار و آماده اطاعت از ولی خود هستند و همیشه در صحنه حضور داشته و دست از آرمان هایشان بر نخواهند داشت.

بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لارستان، ضمن گرامیداشت یوم الله به یادماندنی ۹ دی و روز بصیرت، بار دیگر با حماسه ی حضور، هم پیمانی خود را با شهدا ، امام شهدا و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) اعلام می دارد.

ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لارستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha